Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #1 Del Skrevet 16. juli 2012 Vi venter barn, vet ikke om det er gutt eller jente. Er det noen som har noen gode forslag til navn på den nye? Vår datter heter Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 16. juli 2012 #2 Del Skrevet 16. juli 2012 Tja, jeg tror det er en lang liste med navn som passer Oskar Daniel Andreas Marius Silje Maya Matilde/Tilde Carina Hedda/Hedvig Jeg liker mer norrønne og lite brukte navn, men siden datteren deres heter Nathalie antar jeg dere kanskje liker mer "sånne" navn? Tror ikke det er noe som ikke passer, uansett hva dere velger blir det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enny Skrevet 16. juli 2012 #3 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg vil tro samtlige navn på topp ti vil passe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Del Skrevet 16. juli 2012 Leander Krissander Anonym poster: 92205552a6832d612dbcf206ac2b0842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 16. juli 2012 #5 Del Skrevet 16. juli 2012 Andreas eller Marie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. juli 2012 #6 Del Skrevet 16. juli 2012 Lukas og Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #7 Del Skrevet 16. juli 2012 Tja, jeg tror det er en lang liste med navn som passer Oskar Daniel Andreas Marius Silje Maya Matilde/Tilde Carina Hedda/Hedvig Jeg liker mer norrønne og lite brukte navn, men siden datteren deres heter Nathalie antar jeg dere kanskje liker mer "sånne" navn? Tror ikke det er noe som ikke passer, uansett hva dere velger blir det nok bra WoW! Her var det mange bra navn ! Men som du sier så liker vi mer "sånne" navn. hehe Jeg er mer ute etter et navn som funker i det fleste land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #8 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg vil tro samtlige navn på topp ti vil passe. Nei, jeg vil ikke ha navn som alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #9 Del Skrevet 16. juli 2012 Lukas og Leah Føler at alt for mange heter leag, så det er utelukket, selv om det er fint, Lukas heter min bror, så det går heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. juli 2012 #10 Del Skrevet 16. juli 2012 Abelone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #11 Del Skrevet 16. juli 2012 Oriana Eira Olivia Alexa Nicholas Joan Aleksander Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. juli 2012 #12 Del Skrevet 16. juli 2012 Amalie Linnea Malene Melinda Jonas Christoffer Christer Noah Tror noen av disse klinger godt med Nathalie:-) Og gratulerer med svangerskapet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 16. juli 2012 #13 Del Skrevet 16. juli 2012 Gutter: Nicolas Alexander Jenter: Cecilie Isabelle Nicole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #14 Del Skrevet 16. juli 2012 Gutter: Nicolas Alexander Jenter: Cecilie Isabelle Nicole Nicolas syns jeg er himla fint, men jeg liker ikke kallenavnet som blir nicco! Min søster heter isabell, så da går ikke isabelle. Min andre søster heter Nicole, så det går heller ikke. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #15 Del Skrevet 16. juli 2012 Amalie Linnea Malene Melinda Jonas Christoffer Christer Noah Tror noen av disse klinger godt med Nathalie:-) Og gratulerer med svangerskapet!! Mange gode forslag! Tusen takk for gratulasjonen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #16 Del Skrevet 16. juli 2012 Oriana Eira Olivia Alexa Nicholas Joan Aleksander Casper Ikke helt det jeg er ute etter, men takk for tips :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 16. juli 2012 #17 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor flere navn er utelukket fordi du har søsken som heter det? Et tante/onkelforhold er ikke noe som skaper komplikasjoner hver dag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #18 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor flere navn er utelukket fordi du har søsken som heter det? Et tante/onkelforhold er ikke noe som skaper komplikasjoner hver dag...? Jeg kaller ikke mitt barn for nicole eller lukas når mine søsken heter det. Blir helt feil for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. juli 2012 #19 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg kaller ikke mitt barn for nicole eller lukas når mine søsken heter det. Blir helt feil for min del. Der er jeg enig, blir litt rart å kalle mine barn det samme som mine brødre eller søsteren min. Kan godt kalle opp, ene jenta mi har samme navn som min kjære oldemor, men egne søsken blir litt nært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 16. juli 2012 #20 Del Skrevet 16. juli 2012 Der er jeg enig, blir litt rart å kalle mine barn det samme som mine brødre eller søsteren min. Kan godt kalle opp, ene jenta mi har samme navn som min kjære oldemor, men egne søsken blir litt nært. Ja, oldemor, gammel tante og slikt, er helt ok i mine øyne. Men som du sier, så nær slekt som søsken blir litt snodig. Min make har samme navn som sin far. Navnet er fint, men jeg kunne aldri ha kalt baret vårt for madelene eller *******. Blir rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå