Gjest Tex Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er på jakt etter et slags smykkeskrin som jeg skal gi min forlover i forlovergave. Jeg ønsker meg et som er hjerteformet, helst i tinn, og med god plass til å gravere noe på lokket. Noen som har peiling på hvor, eller en link til noen som selger sånt....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 En del gullsmeder selger ihvertfall gavegjenstander i tinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det noen (Arweeeeen!!) som klarer å hoste opp noen gode linker...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Denne var vanskelig.. Klarer bare å tenke på en løsning til dette problemet, nemlig svigerfar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. februar 2004 #5 Del Skrevet 12. februar 2004 Denne var vanskelig.. Klarer bare å tenke på en løsning til dette problemet, nemlig svigerfar. Svigerfar...? *klø seg i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #6 Del Skrevet 12. februar 2004 Han er sølvsmed. Mye sisseleringsjobber tror jeg, men det er svinedyrt. (Han lagde faktisk 25% ca av snorresmykkene i sin tid, vet ikke om det er noe særlig penger å hente der mer men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. februar 2004 #7 Del Skrevet 12. februar 2004 He he he, vel jeg hadde ikke tenkt å svi av hele lommeboka..... Vil ha et skrin som jeg skal legge smykket jeg har kjøpt til henne oppi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #8 Del Skrevet 12. februar 2004 Ahh.. hmm. Skal holde øynene åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 12. februar 2004 #9 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk et slikt til datteren min i dåpsgave. Ganske lite, men fin plass til gravering (kjøpt på Juvelen eller Bjørklund). Ellers så fant jeg denne siden: http://no.nitro-shopping.com/Gaver/Smykkeskrin.html Forresten, etter å ha tittet nøye på siden over, var det nok ikke dette du lette etter. Men kom opp en hel haug når jeg skrev smykkeskrin på sol.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 12. februar 2004 #10 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk et slikt til datteren min i dåpsgave. Fikk et sånt vi også. Ellers kom jeg over noenher og her til overkommelig pris, men det er mer sølvaktig da (også bestilles det fra utlandet).http://www.foreverwedstore.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=F&Product_Code=TKB188&Category_Code=' target='_blank'> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #11 Del Skrevet 13. februar 2004 Og her fant jeg også noe: http://www.marilynskeepsakes.com/store/ind...0&cat_filter=83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå