Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #1 Skrevet 12. februar 2004 Jeg var innom parfymeriet i dag for å ta en titt på den nye foundation til Clarins, True Radiance Foundation. Jeg bruker vanligvis Hydrating Liquid, den eneste jeg har funnet som passer min hud perfekt. Hydrating Liquid sto ikke i standen og damen mente at den var på vei ut og var erstattet av den nye. Den nye var imidlertid ikke noe for meg som har litt tørr og veldig sensitiv hud mente de. Stemmer det? At Hydrating Liquid er på vei å gå ut? Hvis så er tilfelle må jeg hamstre litt når jeg skal ut og reise neste gang. Noen som vet noe om dette? Hva skal jeg bruke da? Huden min trenger masse fuktighet og tåler ikke hva som helst. I tillegg vil jeg ha en foundation som ikke er heldekkende, bare utjevnende.
Gjest Cuddly Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har tørr hud og er veldig fornøyd med Kanebo Cream Finish, men blir kanskje for dekkende?
Christy Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Jeg har tørr hud og er veldig fornøyd med Kanebo Cream Finish' date=' men blir kanskje for dekkende?[/quote'] Bruker også denne, er veldig fornøyd.
Saga Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Jeg bruker også denne og ingen pudder. *fornøyd*
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #5 Skrevet 13. februar 2004 OK, det var tydeligvis falsk alarm. Var innom Steen og Strøm i dag og snakket med damen fra Clarins. Det er en annen foundation som skal utgå, de hadde ellers ikke hatt noen foundation som passet til hud som trenger mye fuktighet og det gikk jo ikke an....... Tror egentlig ikke at Kanebo hadde vært et godt alternativ, den er nok for dekkende, dessuten har jeg ingen god erfaring med Kanebo fra før. Men takk for tips allikevel.
*Shira* Skrevet 13. februar 2004 #6 Skrevet 13. februar 2004 Jeg var innom parfymeriet i dag for å ta en titt på den nye foundation til Clarins, True Radiance Foundation. Jeg bruker vanligvis Hydrating Liquid, den eneste jeg har funnet som passer min hud perfekt. Hydrating Liquid sto ikke i standen og damen mente at den var på vei ut og var erstattet av den nye. Den nye var imidlertid ikke noe for meg som har litt tørr og veldig sensitiv hud mente de. Stemmer det? At Hydrating Liquid er på vei å gå ut? Hvis så er tilfelle må jeg hamstre litt når jeg skal ut og reise neste gang. Noen som vet noe om dette? Hva skal jeg bruke da? Huden min trenger masse fuktighet og tåler ikke hva som helst. I tillegg vil jeg ha en foundation som ikke er heldekkende, bare utjevnende. Du finner den på strawberry ivertfall
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #7 Skrevet 13. februar 2004 Du finner den på strawberry ivertfall Joda, de har den fortsatt på parfymeriet også, men hvis den skulle utgå så måtte jeg finne meg noe annet. Men nå går den jo ikke ut så da er det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå