Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere ganger vurdert å bli medlem i vektklubben.no,men klarer ikke helt å se hvorfor jeg skal betale for ett medlemskap der,da det finnes mange gratise sider hvor man kan legge inn måltid og div.

Er det noen her inne som er medlem i vektklubben som kan komme med sine erfaringer fra siden? Har den funket for deg? Får du mere ut av den siden enn andre alternativer til slike "klubber" ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være et godt verktøy, men resultatene deres er ikke noe å rope hipp hurra for. Gjennomsnittlig 1,7 kg ned per medlem. Slike resultater klarer man fint uten å betale penger for et verktøy som finnes gratis på nettet. Oppskrifter, diettlogger, diettkalkulatorer og info finner du andre steder også - helt gratis.

Anonym poster: 3f903c15d6e4646ca78d0350901f8133

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ned 25 kg ved hjelp av VK (og en haug med egeninnsats) så jeg kan ikke annet enn å anbefale det. Jeg brukte gratisversjoner litt i begynnelsen, men ingen av de kunne sammenlignes med opplegget på vektklubb.no

Er ute en stund nå på grunn av graviditet, men skal uten tvil melde meg inn igjen når jeg er "ferdig" med dette. :)

Anonym poster: cdd69f8e3ba49324b8c6d16100c5f617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...