Gjest Badabing Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Har sett at noen har beskyttelse på telefonene som gjør at de ikke så lett blir ødelagt om de faller i gulvet. Noen som vet hvor jeg får tak i noe sånt? Har sett på div butikker, men man finner det kanskje lettere på nett?
Ana82 Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Har sett at noen har beskyttelse på telefonene som gjør at de ikke så lett blir ødelagt om de faller i gulvet. Noen som vet hvor jeg får tak i noe sånt? Har sett på div butikker, men man finner det kanskje lettere på nett? De har på Elkjøp og Teknikkmagasinet - men jeg kjøpte mitt på E-bay. Supert utvalg og billig:)
Gjest Høymann Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s3-200996s.html Der handler jeg det jeg trenger til mobilen. Du kan også kontakte de i chaten om du ønsker mer detaljer.
Temposonic Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Ebay og Dealextreme, gratis frakt og man får dem til 20-30 kr.
Gjest Badabing Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Jeg fant ikke på Elkjøp, men da skal jeg sjekke ut de sidene dere nevner. Takk Mobilen min er allerede ødelagt, men man lærer av sine feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå