AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Ok, her er saken. Jeg er en frøken på 25 år, 173 cm og 84/85 kg. Jeg var flink å trene for ca et år siden. Trenke kondisjon å styrke flere ganger i uka. Elsket å jogge å hadde det fantastisk. Vell, på nyåret begynnte jeg i ny turnus, og i den går jeg mest nattevakter og får en helt feil døgnrytme. Jeg har lyst å trene, men jeg kommer meg ikke i gang. jeg har kjørt til treningssenteret, for så å snu å kjøre hjem for jeg klare ikke å gå inn. Jeg møter en sperre, og en stemme i hodet som sier "det er ingen vits å trene idag, for i morgen er du like lat igjen..." Hvordan komme i gang? trenger en kickstart! Vil komme i gang, sånn at jeg er klar for sommeren 2013... Hjelp!! Anonym poster: 7f0d8a03dcf2846fee88def0ebe69433
StjernePerle Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Det er ingen andre enn deg selv som kan får deg til å trene. Du må bare bestemme deg for å gjøre det, og gjennomføre. Forsøk å endre livvstilen med å spise sunt også kan du jo begynne i det små. Sette deg et mål du i første omgang vet du klarer. For eks gå en nokså lang tur ute, hvor du skal løpe innimellom. Om du har klart å holde deg til et sunt kosthold kan det hende du føler deg "mer presset" til å trene også for å få livsstilen complete! 1
Gjest Anon Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Hva med en PT? Da er du nesten pliktig til å møte opp, og treneren presser deg til å få et bra start på treningen.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Ok, her er saken. Jeg er en frøken på 25 år, 173 cm og 84/85 kg. Jeg var flink å trene for ca et år siden. Trenke kondisjon å styrke flere ganger i uka. Elsket å jogge å hadde det fantastisk. Vell, på nyåret begynnte jeg i ny turnus, og i den går jeg mest nattevakter og får en helt feil døgnrytme. Jeg har lyst å trene, men jeg kommer meg ikke i gang. jeg har kjørt til treningssenteret, for så å snu å kjøre hjem for jeg klare ikke å gå inn. Jeg møter en sperre, og en stemme i hodet som sier "det er ingen vits å trene idag, for i morgen er du like lat igjen..." Hvordan komme i gang? trenger en kickstart! Vil komme i gang, sånn at jeg er klar for sommeren 2013... Hjelp!! Anonym poster: 7f0d8a03dcf2846fee88def0ebe69433 Hvordan er det mulig å kjøre til senteret for så å snu? Halve jobben er å komme seg dit, resten av jobben er å dusje og vaske håret etterpå (Stønn/gjesp). Når man er i treningsklær, klar til å trene går resten av seg selv. Du går kanskje ikke på treningstimer? I så fall burde du kanskje prøve det. Da blir du "dratt med" av at noen leder deg og du slipper å tenke og dispilinere deg selv, - om med musikk servert. Min strategi har alltid vært å gå på de treningene jeg på forhånd har bestemt meg for. Og da revurderer jeg ikke beslutningen senere. Jeg går! Og innstatsen får bli som den blir. Men vanligvis blir jeg tent når timene starter. Anonym poster: 27682566ed862ff8f8146fbde458c247
Envy Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Jeg tenker ofte på slagordet til nike når jeg føler meg umotivert/sliten/lat - JUST DO IT. Det finnes ingen unnskyldninger, ingen gode grunner for å utsette til i morgen eller neste uke, det er I DAG du må handle.
Scherbatsky Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Freshe treningsklær er jo en "insj" til å trene. Har du abonnement, tenk på alt du taper ved å IKKE gå (sunnmøring, money matters ). Men jeg skjønner det med døgnet som er snudd. Man mangler energi på en syk måte ved å leve annerledes enn normen. Du må bare legge deg skikkelig i selen og sette krav til deg selv. Premiere hjelper, btw Endret 21. juli 2012 av Scherbatsky
Gjest Candy Pie Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 Kanskje du kan finne en annen treningsform ? Eller personlig trener som flere her har nevnt ? Eller så kan du hvertfall starte med kostholdet, så kommer kanskje treningen av seg selv etter vært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå