Gå til innhold

Hendene mine sovner hver natt- hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest hånd
Skrevet

Hendene mine sovner hver natt og begynner å prikke...det er vel ikke normalt?! Spesielt så skjer det om jeg ligger med de "ovenfor" hode

Skrevet

Jeg sliter med det samme. Problemet sitter egentlig i skuldre og nakke, og en time hos kiropraktoren gjør underverker for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Problemet sitter egentlig i skuldre og nakke, og en time hos kiropraktoren gjør underverker for min del.

Så det er vanlig at det sitter i skuldrene og nakken?? Kan det være noen annen (farlig) årsak?

ts :)

Anonym poster: 0cecc9deb0b1880da1e536091876f105

Skrevet

Neppe noe farlig. Skjer det samme med meg. Er nok sovestillingen som klemmer på noen nerver eller noe ;)

Skrevet

at hendene "sovner" hvis man sover med dem "ovenfor hodet" er helt normalt og skyldes at en nerve i armen kommer i klem

Skrevet

Når du ligger på armene dine så klemmer du nerver og de sovner. Så lenge man våkner å får liv i det er det ikke farlig. Skjer med meg også, ofte.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk alle sammen, nå ble jeg letta :-)

Men jeg forklarte nok litt dårlig, jeg ligger ikke oppå hender/armer men har de "rett ut bakover/oppover" hvis dere skjønner? Ligger på ryggen

Skrevet

Det gjør jeg også, ligger på rygg med armene opp over hodet. Da sovner de.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kronisk senebetennelse i begge armer hele veien og det samme skjer med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...