^me^ Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 (endret) jeg tenkte at dette kunne være en morsom liten tråd hvor vi går igjennom barnehagensekken og ser hva som ligger oppi, evt skriver ned det du vet alltid ligger oppi sekken. hvilken sekk er det og hvilken matboks/drikkeflaske bruker dere? nesten på lik måte som `"hva har du i veska di" trådene dette vil være både morsomt og til nytte for oss nye mammaer som lurer på hva andre har med barnet i barnehagen fortell!! Endret 16. juli 2012 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Mitt barn har ikke med noe sekk siden han får mat og drikke i barnehagen. Men i hylla hans i barnehagen er det ett ekstra skift med sokker, genser, bukse, shorts og t-skjorte. Også er det fleece sett tilfelle det skulle være kaldt, regnetøy, gummistøvler, bleier og solkrem. Tror det var alt Anonym poster: c068f59b25c63dbaf0b9c8bf474228fb
Mafalda Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Det jeg legger der: Matpakke, av og til frukt og youghurt, innimellom ting som solkrem og vannflaske. Klesskift ligger i barnehagen. Det fireåringen legger der: hårstrikker, kongler, solbriller, visne blomster, hundreogfjørti prinsessetegninger og et og annet klistremerke. 1
Gjest Tine Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Vi har heller ikke sekk siden all mat og drikke serves i barnehagen. Flere skift at klær fra innerst til ytterst til all slags vær, i tillegg til sko, solkrem, bleier og kluter ligger permanent i kassen i barnehagen.
Gjest pysepusen Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Oppi sekken ligger byttetøyet, smokker og kosekluter. Også legger vi dress etc. oppi også Mat og drikke får han i barnehagen. Noen ganger ligger det barnehage-leker oppi når vi ser gjennom
Gjest chiki Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 I sekken sin har hun med seg matboks, og en del dager en leke eller bok hun vil ha med seg:) Skifteklær og uteklær ligger fast i barnehagen. Drikkeflasken står der man-fred så tar vi den med hjem i helgene for å vaske den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå