Gå til innhold

Hvordan reparere sprekk i glass speil?

kokkosmamma

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en svær sprekk i skapet, som er et slikt skyvedørs skap med speil, hva kan jeg gjøre for at det skal se pent ut? og ikke bli værre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å reparere sprekker i speil er dessverre en dritjobb, og det ender sjelden godt.

Det kan godt være at det vil bli billigere å kjøpe nytt speil på spesialbestilling, enn å reparere det hos en glassmester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reparere sprekker i speil er dessverre en dritjobb, og det ender sjelden godt.

Det kan godt være at det vil bli billigere å kjøpe nytt speil på spesialbestilling, enn å reparere det hos en glassmester.

off... det koster mange tusen for slikt skyvedørs skap... men har du erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off... det koster mange tusen for slikt skyvedørs skap... men har du erfaring med dette?

Ikke førstehånds, men jeg har en venninne som gjorde et forsøk på å reparere et slikt speilglass. Vet dessverre ikke hvordan hun fikk det gjort, men vi så alltid hvor det hadde fått et skår.

I hennes tilfelle var det helt på siden, så det gjorde liksom ingenting, men da hun skulle flytte, kjøpte hun heller nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...