AnnaBallerina Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tok dette for ca 4 uker siden, og burde vel fylt på nå. Det var veldig fint, og det var deilig å slippe å tenke på mascara for en periode. Men det er nesten som jeg savner det litt, dessuten ser de ikke så veldig bra ut nå, og jeg har begynt å bli redd for at øyenvippene mine kanskje ikke tåler det. Det jeg lurer på er hvordan jeg får de bort uten at det skader mine egne vipper? Noen som har erfaring? Kan vippene mine ha blitt totalt ødelagt av dette? (de sa på klinikken at det ikke ville slite på de etter kun en gang) men vet ikke helt om man kan stole på det...de vil jo tjene penger. Noen som har erfaringer å dele?
Nøkleblom Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Jeg har ingen personlig erfaring med det, men for et par dager siden leste jeg tilfeldigvis om det ett eller annet sted på nettet. De kan visstnok fjernes lett fordi limet ikke tåler olje - det er derfor man (edit:) ikke må bruke vannfast sminke mens man har extensions. Ellers vet jeg ikke sikkert om det blir skade på vippene etter å ha brukt ext... Men hvis det kan løsne og fjernes med oljebaserte væsker, så burde det vel ikke ta skade etter bare én behandling..? Du kan ringe til klinikken og fortelle at du ikke ønsker nye vipper, men at du lurer på hvordan du kan få av de extensions du allerede har - og gjerne legge til at du er bekymret for hvordan dine egne vipper vil se ut. Da kan de ikke tjene penger på deg - rådene du får vil du da vite sikkert at ikke er basert på dette. Vil også legge til at ingen bedrifter ville kunne drive over lengre tid hvis de gav ut slik info og den ikke var til å stole på - det hadde blitt altfor mye dårlig omtale. Så de har nok ikke løyet for deg. Endret 15. juli 2012 av Nøkleblom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå