Gjest Benedicte Skrevet 15. juli 2012 #1 Del Skrevet 15. juli 2012 Disse to damene får tydeligvis bare holde på: http://no.wikipedia.org/wiki/Marie_Madeleine_Larsen Marie Madeleine Larsen går også under navnene Marie Madeleine Larsen, Inger Hansen, Inger Marie Lärke, Inger Marie Nerby, Madeleine Johansson, Madeleine Larsen, Maria Kristoffersen, Maria Larsson, Maria Magdalena Selmer, Marie Steen, Marie Steen-Larsson, Mary Steen, Mia Hansen, Mia Larsen, Mia Larsson, Mia Olsen, Signe Marie Selmer og Vigdis Olsen. Trine Hillmann Stiansen er også kjent som Trine Stiansen og Trine Håkonsen. Her står alt om den damen: http://www.hegnar.no/article23356.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #2 Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke disse damene blitt satt i fengsel ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjes Skrevet 16. juli 2012 #3 Del Skrevet 16. juli 2012 Apropos den siste: http://e24.no/eiendom/kjoepte-palass-paa-billigsalg/3773488 Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det, men det betyr vel at Dag har fått kontroll igjen? Og her: http://www.proff.no/roller/stiansen-eiendom-as/-/oppf%C3%B8ringer-uten-bransjetilknytning/Z0I3KON5/ Greit, drittsekken pedersen står oppført som leder, men det er vel fortsatt Dag som eier 100% av aksene (ifølge proff.no). Jeg håper virkelig at døtrene hans får ordnet opp i det, og at det kvinnemennesket arver minst mulig. Det er jo synd å miste faren, men å vite at de kanskje bare sitter igjen med 1 million hver (som de har krav på) ut av en milliardformue, som forsvinner til den kjerringen og hennes "partner in crime" må være jævlig. Som den ene datteren sa, at det var tross alt bestefaren som hadde bygd opp det imperiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #4 Del Skrevet 16. juli 2012 Apropos den siste: http://e24.no/eiendo...ligsalg/3773488 Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det, men det betyr vel at Dag har fått kontroll igjen? Og her: http://www.proff.no/...tning/Z0I3KON5/ Greit, drittsekken pedersen står oppført som leder, men det er vel fortsatt Dag som eier 100% av aksene (ifølge proff.no). Jeg håper virkelig at døtrene hans får ordnet opp i det, og at det kvinnemennesket arver minst mulig. Det er jo synd å miste faren, men å vite at de kanskje bare sitter igjen med 1 million hver (som de har krav på) ut av en milliardformue, som forsvinner til den kjerringen og hennes "partner in crime" må være jævlig. Som den ene datteren sa, at det var tross alt bestefaren som hadde bygd opp det imperiet. Det er behov for revisjon av arveloven for å sørge for at barna arver alt, alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #5 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette er hun Trine Hillman Stiansen (aka Trine Håkonsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juli 2012 #6 Del Skrevet 16. juli 2012 Apropos den siste: http://e24.no/eiendo...ligsalg/3773488 Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det, men det betyr vel at Dag har fått kontroll igjen? Og her: http://www.proff.no/...tning/Z0I3KON5/ Greit, drittsekken pedersen står oppført som leder, men det er vel fortsatt Dag som eier 100% av aksene (ifølge proff.no). Jeg håper virkelig at døtrene hans får ordnet opp i det, og at det kvinnemennesket arver minst mulig. Det er jo synd å miste faren, men å vite at de kanskje bare sitter igjen med 1 million hver (som de har krav på) ut av en milliardformue, som forsvinner til den kjerringen og hennes "partner in crime" må være jævlig. Som den ene datteren sa, at det var tross alt bestefaren som hadde bygd opp det imperiet. Ja Dag eier 100 % men det finnes vel noen papirer der Dag gir fra seg all kontroll til han Pedersen. Og han puler på Trine, så de sammen kan fråtse i Dag sine penger, mens Dag selv ikke får ha kontakt med noen. Dag er ikke frisk. Han kan ikke motsette seg noe av det som skjer rundt han. Og han datter Linn er jo sparka ut i kulda av Trine. Det er helt sykt hele greia. Trine Stiansen eier også Tailormad Stallions, som skal livnære seg på å selge sæd fra topphingster. Heldigvis er det ingen her i Norge som vil bruke disse hingstene pga at Trine er den hun er. Den herregården ble kjøpt for noen år siden. Og det var Terje som var med på visningen og Terje, som var med på nøkkelhenting mm. Selgere så ingen ting til Dag. De snakket heller aldri med Dag personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juli 2012 #7 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette er hun Trine Hillman Stiansen (aka Trine Håkonsen) Nei det er hun Madeleindama. Hun svindleren med alle navnene. Trine Stiansen er ei rødhåra kjærring på rundt 40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #8 Del Skrevet 16. juli 2012 Victorious in Vilnius: Trine "Stiansen" (Trine Håkonsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #9 Del Skrevet 16. juli 2012 Ja Dag eier 100 % men det finnes vel noen papirer der Dag gir fra seg all kontroll til han Pedersen. Og han puler på Trine, så de sammen kan fråtse i Dag sine penger, mens Dag selv ikke får ha kontakt med noen. Dag er ikke frisk. Han kan ikke motsette seg noe av det som skjer rundt han. Og han datter Linn er jo sparka ut i kulda av Trine. Det er helt sykt hele greia. Trine Stiansen eier også Tailormad Stallions, som skal livnære seg på å selge sæd fra topphingster. Heldigvis er det ingen her i Norge som vil bruke disse hingstene pga at Trine er den hun er. Den herregården ble kjøpt for noen år siden. Og det var Terje som var med på visningen og Terje, som var med på nøkkelhenting mm. Selgere så ingen ting til Dag. De snakket heller aldri med Dag personlig. Den kjerringa der, hadde jeg møtt henne så hadde jeg gitt henne en skikklig verbal omgang. Det verste er at døtrene risikerer å ikke sitte igjen med noe. Det er helt sykt at man kan si at han er kompetent, jeg håper ikke døtrene gir seg. Uansett resultateten så får denne kjerringa penger, men hun har ikke krav på mer enn halvparten. Anonym poster: 123a50954cf50f4ee4d5f0388c67035e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juli 2012 #10 Del Skrevet 16. juli 2012 Den kjerringa der, hadde jeg møtt henne så hadde jeg gitt henne en skikklig verbal omgang. Det verste er at døtrene risikerer å ikke sitte igjen med noe. Det er helt sykt at man kan si at han er kompetent, jeg håper ikke døtrene gir seg. Uansett resultateten så får denne kjerringa penger, men hun har ikke krav på mer enn halvparten. Anonym poster: 123a50954cf50f4ee4d5f0388c67035e Jeg heier også på døtrene og er kjempeglad for alt som skrives om dette i avisene fortiden. Finansavisen hadde en fin artikkelserie om dette for noen få uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #11 Del Skrevet 16. juli 2012 Denne milliardæren, hva er egentlig galt med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juli 2012 #12 Del Skrevet 16. juli 2012 Han har levd et hardt liv, har en alvorlig sykdom og han har vært med i en alvorlig bilulykke. Så egentlig skulle han vært umyndigjort da hans datter Linn ba om dette (før Trine lurte han med på giftemål). Men når Trine klarer å bestikke en lege for å si at han er ved sine fulle fem, så må retten tro på dette... dessverre. Det finnes ingen bevis for denne bestikkelsen. Men hadde retten gjort jobben sin, så hadde de utnevnt en egen lege for en egen bekreftelse av saken og ikke stole på en som var kjøpt og betalt av Trine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #13 Del Skrevet 16. juli 2012 Det er vel grunnlag for anking? Det at det ikke er brukt en lege utpekt av retten burde jo være et VELDIG godt grunn for ankesak. "Don't judge a book my it's cover" er jaggu sant i dette tilfelle. Jeg skjønner godt at hun har klart å manipulere han, og sikkert andre uskyldige mannfolk før han igjen. Hun ser jo så uskyldig og snill ut, og er man ikke helt frisk så gjør ikke det ting bedre. At alle VET at hun er en b*tch hjelper ikke, når hun bruker bort hele formuen, kaster ut døtrene, og at de risikerer å ikke sitte igjen med en dritt. Hva er galt med retssystemet her i Norge? Anonym poster: 123a50954cf50f4ee4d5f0388c67035e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juli 2012 #14 Del Skrevet 16. juli 2012 Ja si det du. Jeg vet ikke. For meg er det mange manglende punkter i denne saken. Men Trine får ikke min stemme i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2012 #15 Del Skrevet 16. juli 2012 Hun Madeleine har jo veldig fine pupper da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. juli 2012 #16 Del Skrevet 16. juli 2012 Hun Madeleine har jo veldig fine pupper da. Kniste du litt, mens eplekinnene dine ble røde, når du skrev dette? Pupper *knis* like morsomt som bæsj og promp *knis*. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2013 #17 Del Skrevet 4. mars 2013 Ja, de er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 5. mars 2013 #18 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg heier også på døtrene og er kjempeglad for alt som skrives om dette i avisene fortiden. Finansavisen hadde en fin artikkelserie om dette for noen få uker siden. Men du har ikke fått med deg at han skal gi hele formuen sin til dyrevern? http://www.nettavisen.no/nyheter/article3581579.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2013 #19 Del Skrevet 5. mars 2013 Men du har ikke fått med deg at han skal gi hele formuen sin til dyrevern? http://www.nettavise...icle3581579.ece En psykisk utviklingshemmet (tydelig fra videoen) som skal lage en fake "stiftelse" som tilgodeser (surprise surprise) "frisøren fra Kløfta", for å svindle sin familie for arv? Ren kriminalitet, spør du meg. Det burde være statens jobb å beskytte arvingenes interesser, ikke legge til rette for at de plyndres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 6. mars 2013 #20 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Hun første der (MML) er ikke til å kødde med. Så enkle små løgner, og små nok summer til at man ikke tenker over det. Prøvde seg til og med på min kjære mor, foran Nationaltheateret. Hun hadde en sønn som var syk i Fredrikstad, også hadde hun ikke penger til tog og taxi til sykehuset. Skulle bare kunne låne 1000 kroner...? Moder'n fikk ikke ut et nei før jeg raska henne med meg. Kjente henne heldigvis igjen fra avisene (takk kjære svampehjerne, av og til er du deilig å ha!) og hun har det ikke med å gi seg ved et nei. Endret 6. mars 2013 av Scherbatsky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå