Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvor viktig er puppe-størrelsen for dere gutter? Er det direkte turn-off å kle av en jente og oppdage at hun hadde mindre pupper enn det så ut som med klær? Et til spm.. Som jente elsker jeg å bli slikket på puppene. Men så lurer jeg på om gutter får noe ut av å gjøre det? Eller om det bare er for å tilfredstille jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Størrelsen er ikke så veldig viktig. Selv om jeg foretrekker litt størrelse på dem, så skal det mye til før de er uakseptabelt store eller små. Det viktigste er kanskje at de ikke henger ned på knærne og at de er ekte (ikke silikon). Klart det er litt skuffende, og man føler seg jo lurt, når man oppdager at jenta bruker push-up, innlegg, og fåglarna veit hva for å få puppene til å se større og fastere ut enn de egentlig er. Pupper er deilige å se på, ta på, og slikke og ikke minst suge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Det her er snakk om smak og behag. Enkelte gutter liker silikon, andre ikke. Noen gutter liker C-cup, andre liker små A-cup. De fleste vil bare ha tilgang til pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Det her er snakk om smak og behag. Enkelte gutter liker silikon, andre ikke. Noen gutter liker C-cup, andre liker små A-cup. De fleste vil bare ha tilgang til pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 12. februar 2004 #5 Del Skrevet 12. februar 2004 To hender, to pupper! Det er skjebnen Størrelse har egentlig ingenting å si når jeg først er kommet så langt at jeg enn kler av dama. Jeg skal vel innrømme at jeg enklere snur meg etter jenter med store pupper, men er ikke det jeg har som preferanser når jeg ser etter en dame. Snur meg forresten etter de fleste jenter jeg da Ang. det å slikke på pupper.. Jeg tenner ihvertfall på å slikke damer på puppene.. gjerne om de lager endel lyd også.. jeg må ihvertfall føle at de liker det, ellers blir det bare nedtur da.. men de fleste jeg har møtt har ikke akkurat noe imot en leken tunge rundt og på brystene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 13. februar 2004 #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Som jeg har nevnt før, det viktigste er fastheten og ikke størrelsen. På noen kropper synes jeg a-cup passer best, og andre c-cup. Silikon er heller ikke noe ok. Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harvey Skrevet 13. februar 2004 #7 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvor viktig er puppe-størrelsen for dere gutter? Er det direkte turn-off å kle av en jente og oppdage at hun hadde mindre pupper enn det så ut som med klær? Jeg tror det er ganske dumt å polstre seg, for å ha betydelig mindre pupp å skilte med når man kler av seg. Får dere ikka ganske dårlig selvtillit i senga også da, dersom dere må fake størrelsen når dere er ute blant folk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 13. februar 2004 #8 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg er ikke gutt da, men jeg er tiltrukket av jenter også så jeg tar meg den friheten til å svare Puppestørrelsen er ikke så viktig, så lenge de ikke er for store. Jeg personlig syntes hvertfall en a cup er mye flottere enn en d cup. Men når det kommer til stykke så er det fastheten og formen som er viktigst. Og ja, jeg har helt klart blitt skuffet over bryster flere ganger. Når de med klær ser faste og flotte ut også henger alt ned når den går av. Det er ikke så veldig pent. Men selve størrelsen har jeg ikke blitt skuffet over, selvom de så større ut med klær. Å slikke på selve brystet får jeg ikke så mye ut av, med mindre det er ei jente jeg ikke har vært sammen med før og det er nytt og spennende. Å suge på brystvortene derimot.. det er godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 13. februar 2004 #9 Del Skrevet 13. februar 2004 ja...da sliter jeg skjønner jeg......Jeg har nemlig etter fødsel og amming ikke verdens mest faste pupper......De er passe store, men ikke så veldig faste lenger. Skal holde BH`en på fremover skjønner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 13. februar 2004 #10 Del Skrevet 13. februar 2004 Da er vi to da Lovvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #11 Del Skrevet 13. februar 2004 Har sagt det før, og sier det igjen, Tror det er Puppe-tilgang som er viktigst for guttene. Selv har jeg uforskammet store pupper, og det er klart de ikke er som hoppbakker, det har de aldri vært, de er store og runde. Har aldri fått klager på dem, og gutter som hardnakket hevder at de vil ha B-cup damer har fått tårer i øya av puppene mine 8) Når det gjelder slikking, biting og den slags, så måååå jo bare guttene like det, selv får jeg, som nevnt før her, orgasme av puppeleking, og det må da være yppers for gutten å kunne leke med en pupp til dama kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 13. februar 2004 #12 Del Skrevet 13. februar 2004 Men la meg spørre gutta; Er det turn off å finne ut at jenta har småslappe pupper? jeg mener, jeg kan da ikke få turn off hvis det viser seg at mannen feks ikke har vaskebrettmage, men kosemage. Man gjør jo det beste ut av situasjonen( jeg gjør iallefall det). Dessuten er det ikke så viktig for meg om kroppen er perfekt, det er PERSONEN jeg har sex med, som er viktig og som tenner meg............ Skjønner jo at kropp er viktig ved one-night stands, men........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann38 Skrevet 13. februar 2004 #13 Del Skrevet 13. februar 2004 Det viktigste er ikke form eller størrelse men at brystvorten blir stor og hard - det pleier å være et tegn på velbehag og det liker vi at dama føler...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 13. februar 2004 #14 Del Skrevet 13. februar 2004 Har sagt det før, og sier det igjen, Tror det er Puppe-tilgang som er viktigst for guttene. Selv har jeg uforskammet store pupper, og det er klart de ikke er som hoppbakker, det har de aldri vært, de er store og runde. Har aldri fått klager på dem, og gutter som hardnakket hevder at de vil ha B-cup damer har fått tårer i øya av puppene mine 8) Når det gjelder slikking, biting og den slags, så måååå jo bare guttene like det, selv får jeg, som nevnt før her, orgasme av puppeleking, og det må da være yppers for gutten å kunne leke med en pupp til dama kommer. Tilgang til pupp er det som er viktig, det er nok dessverre dere jenter som gjør dette til en større sak enn det er for oss!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 13. februar 2004 #15 Del Skrevet 13. februar 2004 Så hva skal man gjøre, da, hvis man har pupper som ikke er faste? Når man ikke "får lov til" å bruke silikon? Tror noen burde lære seg teorien om tyngdekraft her... Store, ekte pupper står ikke rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johannes J. Skrevet 13. februar 2004 #16 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg tror kanskje de som ikke er fornøyde med sine pupper sliter mer enn det som strengt tatt er nødvendig. Så lenge jenta er ok, så er puppene det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 13. februar 2004 #17 Del Skrevet 13. februar 2004 Nei, det er ikke turn off med slappe pupper, ei heller at dere bruker push up, innlegg osv, det ikke farlig å bli overrasket. Det er bare gøy det, de fleste, både gutter og jenter, pynter seg så best som de kan, hvorfor skal det være ille. Og det er ikke bare puppene vi gutta går for, vi går for hele pakka, utstråling, smil, humør, kroppsholdning, lukt osv.....Hvorfor tro mange av dere jenter at vi gutta er så enkle? - Ikke riktig at dersom vi får tilgang på pupper så er dagen reddet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 14. februar 2004 #18 Del Skrevet 14. februar 2004 Så hva skal man gjøre, da, hvis man har pupper som ikke er faste? Når man ikke "får lov til" å bruke silikon? Og hvorfor skulle man ikke "få lov" til å legge inn silikon??? :o Bare spør jeg...... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 14. februar 2004 #19 Del Skrevet 14. februar 2004 Alle mannfolk jeg kjenner liker pupper i større eller mindre grad. Når jeg ser en naken kvinne ex. på film/DVD, så er det normalt hennes pupper som tiltrekker seg min oppmerksomhet først. Å suge på brystvortene er godt, men jeg liker også å leke med dem som en del av forspillet. Min erfaring tilsier at hvis jeg får ta dama på puppene, er hun "klar" for noe mer. Hvis hun ikke vil/ønsker min fokus på hennes pupper i innledningsfasen av "forholdet", er sannsynligheten lav for at forholdet skal utvikle seg ytterligere. Som nevnt ovenfor, er tilgangen på pupper viktigere en størrelsen på dem. Det er bedre med to små pupper enn ingen pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. februar 2004 #20 Del Skrevet 14. februar 2004 Puppestørrelsen for oss gutta, betyr omtrent like lite som størrelsen på penis for dere jenter. Så enkelt er det. Noen liker store, andre liker små. Selv blir jeg like svimmel av små pupper som store pupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå