Gå til innhold

hundeshampoo til blondiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det noen som har prøvd sånn shampoo til hunden som skal gjøre pelsen ekstra ren og hvit? jeg har en venninne som har en hvit hund men som ikke er helt hvit, men litt gule nyanser enkelte plasser.

fungerer sånn shampoo på samme måte som lilla shampoo til blondiner? og er det noen som har prøvd sånn hundeshampoo på sitt eget hår?

Anonym poster: b46dc0f1b3548ae2aef0f47e6c6d32eb

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Håret vil bli ekstremt tørt.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg hadde ikke shampoo en gang, og "måtte" vaske håret, for jeg hadde vært ute å jogget i skogen, da tok jeg shampooen til hunden. Synes ikke håret ble sæærlig fint etterpå. Men har hatt verre ting i det =)

• Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Jeg hadde ikke shampoo en gang, og "måtte" vaske håret, for jeg hadde vært ute å jogget i skogen, da tok jeg shampooen til hunden. Synes ikke håret ble sæærlig fint etterpå. Men har hatt verre ting i det =)

Aww. :fnise:

Skrevet

Jeg driver med hundeutstilling og hundene mine har hvitt på seg, og svart og rødt. Det hvite blir ofte gult når de bader i gjørme, shampoen vi bruker er lilla i fargen og gjør pelsen kritthvit. :) Så ja blir vel som shampo til blondiner :P shampoen til det svarte er svart og til rødt er rødt og lilla til hvitt hos meg. bruker i tillegg balsam til hund.

Gjest Fairydust
Skrevet

Av ren nysgjerrighet klarer jeg ikke la være, jeg må bare spørre: Hva!?! Hva verre enn hundeshampoo har du hatt i håret? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...