Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei damer!

Nå er jeg litt nysgjerrig..

Er nå i vår første prøveperiode med knott nr. to. Har fått diagnosen PCOS og har derfor hatt kur med provera og pergotime(enkelkur). Har testet med eggløsningstester og brukt fertilitetsmonitoren til CB. Hadde EL nå 13-14.07 i følge monitor og tester. Så lurer jeg.., er det noen som har erfaringer med pergotime og hvor mange runder hadde du/dere med pergotime føre dere ble gravide? hvor, om jeg kan si, "vanlig" er det å bli gravid allerede første runde?

Er jo så lenge til jeg kan teste!

takk på forhånd! :)

Endret av Drømmeren
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde 3 kurer, vart gravid på 3. kuren. har ikkje påvist noko som skulle tilseie at me ikkje skulle bli gravid, men det tok 2 år. dessverre mista me mini og må begynne å prøve på nytt :(

Skrevet (endret)

...feilpost... kjenner desverre ikke til dette selv om jeg lenge har hatt mistanke om pcos... lykke til :)

Endret av riesling
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Hei! Jeg har lest så mye forskjellig. For noen klaffet det på første forsøk.,noen tredje og for andre funnet det ikke i det hele tatt..

Selv tok jeg min første kur i juni og fikk påvist EL,men ingen klaff. Nå r jeg på mnd uten pergo og r ganske spent på om jeg får el uten hjelp. Den skal vel komme nå snart i såfall..

Ventetiden er forvirrende i allefall!

Lykke,lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...