Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min (gift i to år) kom hjem her en dag i uken og sa at han skulle på to ukers guttetur til syden. Jeg studerer og han er i jobb, og han syntes at han fortjente denne turen. Hva hadde dere sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja...to uker..synes det er litt lenge jeg,er kompisene single eller har de også damer?evt.kan ikke damene få bli med.

det hele spørs jo på tilliten i forholdet deres.

Skrevet

Vet ikke hva du reagerer på.. Du synes dere burde dra på tur sammen istedenfor? Du synes han burde bruke like mye penger på deg som på seg selv? Du stoler ikke på ham nok til å la han dra på guttetur?

Vanskelig å svare på dette når jeg ikke vet mer om historien bak.

Jeg hadde sagt: Kos deg! Og unt ham turen.

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg hadde sagt at han måtte kose seg!

Tror gutter av og til har behov for disse gutteturene sine. Få utløp for ting de ellers ikke får utløp for.

Tror du ikke han vil ha godt av det?

Men jeg kan jo og forstå deg hvis du er skuffet over at han ikke vil ha deg med.

Skrevet

Guttetur er greit det, men to uker er kanskje litt lenge? Vet ikke hvordan dere har det ellers, men jeg hadde kanskje foretrukket 1 uke, skulle være nok det etter min mening... :wink:

Skrevet

Jeg hadde sagt "ha en flott tur" og sett fram til to uker helt alene!

Skrevet

Min får reise hvor han vil. Men han gjør det ikke så ofte, så noen ganger maser jeg på ham for å dra , eks til syden med gutta. Men han ble hjemme da også, gitt.

Tilsvarende drar jeg på ferie dit jeg vil når ikke han vil bli med, og 2 ukers jentetur til syden innimellom.

Skrevet

Jeg synes to uker er en uke for mye....

Men så kan jeg ikke se det fra annet enn eget ståsted, og jeg har en mann som jobber lange dager, har mange forretningsavtaler på kveldstid, sporter en gang i uken og har sin årlige guttetur på fire dager til alpene. Det synes jeg er greit, men mer enn det hadde jeg ikke vært happy for.

Skrevet

Hadde latt min dra på guttetur til Syden i 2 uker. Om jeg ikke stolte på ham ville jeg vurdert forholdet i de to ukene han skulle være borte.

Skrevet

Nei - han hadde ikke fått lov til å dra på guttetur til syden i to uker. Og det har ikke noe å gjøre med om jeg stoler på han eller ikke. Vi har valgt å stifte familie, og da er det familien i første rekke, og aleneferie med gutta inngår ikke i dette. Basta :ler:

En weekendtur med gutta derimot - ja se det er en annen ting.

Skrevet

Kjæresten mn reiser årlig på "treningsleir" med fotball-laget sitt. Da drar førti mann til Danmark, og de er ikke spesiellt edru når de går ombord i båten, og de opprettholder nok promillen hele uka igjennom. Men hva så?

Hadde jeg ikke stolt såpass på han hadde jeg ikke sett noen grunn til å gifte meg med han....

Gjest GreenSky
Skrevet
Hva hadde dere sagt?

Jeg hadde ønsket han en god tur, sagt at jeg kom til å savne han, og gitt han en omgang med vill og herlig sex kvelden før han dro. Så hadde jeg kost meg glugg i hjel hjemme i to uker. :)

Skrevet

Jeg hadde sagt " god tur vennen min - håper du savner meg sånn at vi har masse å ta igjen når du kommer hjem...!"

- så hadde jeg brukt to uker på å gjøre alt jeg ikke får gjort nå vi er sammen....

:ler:

Skrevet

Hadde ikke nektet han å dra, men jeg hadde nok ikke syntes noe særlig om det heller. 2 uker blir litt mye. Uansett så er ikke samboeren min typen til å stikke på så lang ferie med gutta. Feriene er dyrbare for oss og de planlegger vi sammen. Men en (lang)helg hadde jeg da bare syntes han hadde hatt godt av og ønsket han god tur.

Skrevet

Det kommer jo helt an på om det er den ferien han tar.. - og at det da ikke blir noe tid til ferie med meg.. i så fall vill ejg blitt MEGET skuffet... og lurt på hvorfor..

Men påvirker ikke dette oss på annen måte .. hadde jeg sagt god tur..

Skrevet

Synes han det hadde vært greit om du hadde gjort det samme?

Jeg synes han er egoistisk her, hvis han skal være borte i to uker, blir det ikke mye ferie på dere to sammen.

At han er i jobb og du studerer er vel ikke noe argument på at han fortjener en guttetur i to uker?!

Synes helelr ikke han prioriterer deg særlig høyt når han velger å bruke mesteparten av ferien på kompiser i stedet for å reise på tur med deg!

Skrevet

Jeg har veldig angst for den "h*n får ikke lov".

Det lukter eierskap, og eierskap har ingenting med meg å gjøre.

Selvsagt må man ta hensyn, og dersom dette går utover økonomi (drastisk), eller personene ikke stoler på hverandre - altså at han er en liten snik, og ikke en normal mann, så er det noe annet.

Men ellers så er ikke "å spørre om lov" noe i mitt ordforråd når man er i et forhold. Ærlig talt.

Gjest glamourgirl
Skrevet

La ham reise, savn ham, og ha det toppers når han kommer tilbake. Det er utrolig viktig å kunne være fra hverandre, og gjøre egne ting, så vel som å kose seg masse i sammen... Syns jeg, da...

Skrevet

Etter 8 år sammen der lengste turen har vært til danmark...... han på tur til syden.... hmmmm... hadde blitt sur da jeg.... Men det er fordi jeg har mast ganske lenge om sydentur og han ikke vil :evil:

Men hadde det vært 14 dager på fjellet med gutta....... ååååå jeg hadde nyti freden og roen og å kunne gjøre akkerat som jeg ville :kul:

Noe å foreslå kanskje...... hmmmm....... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

det ville ikke falle meg inn å si "du får ikke lov"

men glad over tanken ville jeg ikke bli..

-jeg forventer å bli snakket med før den endelige avgjørelsen er tatt

dessuten så vet jeg at hans "aleneferie" går utover hvor mye ferie vi to får sammen.. og det har jo absolutt noe med meg å gjøre.. så da vil vi også måtte snakke om hva vi ønsker oss av årets feire.. så vi er sikker på at det går sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...