Seejer Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Hei Noen som vet om hvordan man kan finne en person i sverige når man antakelig har kun rett etternavn? Har jo prøvd hitta.se, eniroe.se, ratsit.se (uten full brukertilgang) uten hell. Er vanvittg mange treff og jeg vet ikke fornavnet. Personen var på samme sted som jeg i syden. Jeg vet det høres litt rart ut, men jeg vil bare komme i kontakt med personen på et vis som f eks facebook (finner ikke noe der siden jeg får vanvittig mye treff. Noen som vet om mer avanserte måter å finne noen på?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Veldig vanskelig hvis du ikke vet hvor i Sverige personen var fra. Anonym poster: fe88ca76ee4ebd3c2f01ea0d11827fa7
Gjest Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Tja.. Prøvd med facebook? Eller det har du vel kanskje. Men da kan du hvert fall søke opp etternavnet, ta på alternativer på søk og da bare søke i Sverige, eller mer spesifikk om du vet område. Da kan du hvert fall ofte se bilder av personen og alder, og se om du finner noen som passer overens med den du leter etter 1
Seejer Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2012 På facebook er det vel bare mulig å søke på Location, og der er det ikke fri felt, men ferdige alternativer som kun er dem største byene???
Seejer Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2012 Klarte faktisk å finne vedkommende på facebook og opplysning. Men nå lurer jeg på om det er OK å ta kontakt via facebook, har kun mulighet å bli venn da muligheten å sende meldingen er tatt vekk av bruker. Blir det "Stalking" å gjøre noe slikt? Noen som har tanker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå