TheSgirl Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Søndagskveldene bruker vi nesten bestandig å se en film eller to,og ikveld var ønsket (sitat fra samboeren) "En skikkelig morsom actionkomedie" Så er det noen som har noe tips til det?
Betty2 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 The expendebels tropic thunder Hot Fuz Rush houer Ikke sikker på om disse er under direkte action komedier kategori, men det er action og noen dumme sitater i alle filmene, som bare gjør at mann må dra litt på smile båndet i ny og ne.
Gjest Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 (endret) The Expendables tropic thunder Hot Fuzz Rush hour Beklager jeg måtte bare Tropic thunder, hot fuzz og Rush hour er hvert fall action-komedier. The Expendables er vel ikke akkurat komedie, men kul film hvert fall! Edit: Av de filmene der liker jeg Tropic Thunder best, veldig morsom film, men mindre action i den enn i de andre. Endret 15. juli 2012 av Lolita- 1
Batteri Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Beklager jeg måtte bare Tropic Thunder, Hot Fuzz og Rush Hour er i hvert fall action-komedier. The Expendables er vel ikke akkurat komedie, men kul film i hvert fall! Edit: Av de filmene der liker jeg Tropic Thunder best; veldig morsom film, men mindre action i den enn i de andre. Beklager, jeg måtte bare Endret 17. juli 2012 av Batteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå