Gå til innhold

Hvordan redigere bort selvlysende øyne på bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg har tatt et veldig fint bilde, men personen har selvlysende øyne. Slik som katter ofte får når de blir tatt bilde av i mørket. Vet noen hvordan man redigerer slike øyne? Har prøvd på Google, men finner ikke noe info. Jeg har Photoshop, men prøvde det i dag for første gang, og det er utrolig avansert.

Så hvis noen vet hvordan man redigerer selvlysende øyne, så vær så snill å hjelp meg :) <br /><br /> Anonym poster: d9788fd65d50f45f70c95900c7ec89d5

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Zoom inn og marker området som du ville forandre, så skifter du farge/eventuelt stiller ned fargemetningen slik at det blir sort. Men ta å søk på "red eyes photoshop" istedet, du finner masse info :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:)

Skal prøve å endre til svart:)

Har prøvd red rye correction, men det funker ikke, for øynene er ikke røde, men helt hvite/lysende. <br /><br /> Anonym poster: d9788fd65d50f45f70c95900c7ec89d5

Gjest gjest17
Skrevet

Ikke bruk noe automatisk plug-in greier, resultatet blir mye bedre om du redigerer det selv. Markeringsverktøyet kan også forandres til sirkel/ellipse da blir det mye enklere å markere nøyaktig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...