Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! lurer på om noen har byttet p-piller for å få bedre hud? Hvilket merke hjalp deg? Er nødt til å bytte merke etter jeg har fått ekstreme utbrudd av Microgynon :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pheel
Skrevet

Diane bruker jeg, skal være den beste mot uren hud.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Yasminelle er også anbefalt.

Skrevet

P-plaster er det eneste jeg har gått på som har gitt meg bedre hud:) Dog, jeg er usikker på om det er p-plaster som gjør huden bedre eller om den urene huden kom på grunn av Cerazette som jeg gikk på før. Synes dog å huske at jeg hadde bedre hud sist jeg gikk på p-plaster også, så jeg velger å tro at det kan ha en sammenheng.

Skrevet

Det som hjalp meg var grundig rens morgen og kveld, og nattlysolje.

Skrevet

Diane! Absolutt de beste! Men nå har jeg fått påvist økt fare for blodpropp og ikke lenger gå på de. Veldig dumt, for de er helt fantastiske for huden!

Skrevet

Diane er det eneste som noen gang har hjulpet meg med huden min. Bruker også gode hudprodukter nå, men det har ikke like god innvirkning som p-pillene. Det negative er at man visstnok skal få enda verre hud enn utgangspunktet den dagen man slutter på pillene.

Skrevet

av Diane fikk jeg stygge flekker i ansiktet, og etter 3 år kom kvisene litt etter litt. Nå går jeg ikke på noe, og ja da, får fortsatt brune flekker .

Skrevet

Har prøvd Yasminelle og måtte slutte av andre grunner, og bruker gode hudpleieprodukter bare så det er sagt :) Er litt redd for Diane.. Og usikker på om jeg burde vente lenger? hvor lang tid skal man liksom gi pillene..

Skrevet

Legen min gav meg resept på Yasmin 28 på grunn av urein hud. Dette var i mai i fjor, og det har funka. På den tida hadde eg nok ein del stresskviser, men no har eg veldig sjeldan kviser i det heile tatt.

Skrevet

Jeg begynte på Diane da jeg var 19 og ble kvitt alle kvisene.

Gikk etter to år over på Yasmin, og nå nå går jeg på Yasminelle (er 24 år).

Ingen kvisene har kommet tilbake.

Reddet livet mitt! (eller huden i hvert fall)

:)

Skrevet

Jeg gikk også på yasminelle, var egentlig superfornøyd med de, og her jeg sitter med mine kviser angrer jeg som en liten hund at jeg slutta på de.

Skrevet

Jeg bruker Diane for uren hud, og forguder den! Begynnte på den i 9'ende/10'ende klassen da jeg hadde så fryktelig uren hud til tross for at jeg var nøye med å bruke riktige hudprodukter osv. Ett stykke ut i andre videregående ble jeg anbefalt av legen å ta en "pause" fra Diane da det visst ikke er bra å gå på den over lengere tid, så jeg bytta til Microgynon(?) i stor frykt for å få tilbake den urene huden... Og joda, det gjorde jeg. Til tross for det gikk jeg på den i nesten to år, men bytta tilbake til Diane igjen fordi jeg var så lei av urenhetene. (Hadde store og vode kviser på ryggen/skuldrene i tillegg til ansiktet som gjorde meg veldig ukommfortabel og usikker på meg selv når det kom til intimitet og samvær). Nå har jeg gått på Diane i ca to år igjen og alt er bare fryd og gammen! :) Anbefales virkelig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Diane var ikke bra for min hud. Fikk store dype kviser som varte i flere uker. Byttet til diane for 1 års tid siden for å se om den klarte å knerte de siste kvisene jeg hadde, men det ble værre. Så nå er jeg tilbake på yasmin. Du må nesten prøve deg frem, det som hjelper for noen kan gjøre huden din værre. Nå skal det være sagt at diane er jo faktisk den som skal hjelpe best mot kviser, men vær bare forberedt på at de ikke er 100% sikkert. Så slipper du å bli like skuffet som jeg ble :P

Anonym poster: d529467225832f2b8717c553515fb8c4

Gjest mew12
Skrevet

De hjalp på meg også, men jeg gikk så mye opp i vekt av de ( 10kg). Jeg sluttet på de etter et år omtrent og nå har jeg gått ned de ti kg og enda litt mer faktisk..

Gjest Valenshy
Skrevet

Jeg bruker Diane og den hjalp meg veldig mye :) og har ikke gått opp i vekt av dem heller :) har brukt Diane i 2år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...