AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Har ei venninne som mistet broren sin i går, etter å ha vært syk i flere år. Jeg har ikke snakket med henne på flere år, men ønsker å sende henne en melding med noen ord for å vise min støtte. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal skrive til henne. Hva skriver man i en sånn situasjon? Jeg kan ikke engang tenke meg hva hun går gjennom. Har ikke opplevd at noen nære av mine venner/bekjente har gått bort før, så jeg vet ikke hva som er vanlig å si. Ingen ting kan bringe han tilbake. Anonym poster: a175a646e646ca36f2897c74a7fa1e60
Gjest Blondie65 Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 "Jeg tenker på deg i denne vanskelige tiden! Hilsen NN" Det skal ikke så mange ord til.
Gjest Reza08 Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg sender mine varmeste tanker til deg og dine kjære i en tid hvor livet er som mørkest. Dette kan også være en mulighet, om du bare vil si noen få ord.
karins Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Jeg tenker at det viktigste er ikke hva du skriver, men at du viser at du bryr deg. Som f.eks. å bare skrive klem!
Tropic Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Vil anbefale deg å ikke skrive et spm, da kan hun fort føle seg forpliktet til å svare, og det er ikk sikkert hun makter nå. Skriv at du tenker på henne, trenger ikke være med enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå