AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Før helgen skulle jeg og min kjære ut på en liten helge weekend til amsterdam. Flyet ble dessverre kansellert på grunn av "tekniske problemer". Vi ble tilbudt et senere fly samme kveld, men på grunn av at tiden vår i Amsterdam ville blitt så begrenset, valgte vi å dra hjem i stedet. Nå ønsker vi å få pengene tilbake for flybillettene våre. I følge de ansatte på flyplassen burde ikke dette være noe problem, men jeg er ikke så sikker? Selskapet er KLM. Har vært inne på nettsidene og kikket, men hele prosessen ser noe innviklet ut? Kan også legge til at billettene ble bestilt via travellink.no. Har dette noe å si for våre krav mtp en eventuell refusjon? Ønsker tilbakemeldinger om hvor lang tid dette pleier å ta hos KLM/flyselskaper, og tips til prosessen underveis. Anonym poster: d60bf684892637900e62380a49ea107a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå