Gå til innhold

Hvilken film er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine leide denne filmen på video da jeg var liten, også fikk jeg lyst til å se den selv. Den minner om Pretty woman, en mann og en dame, han viker bra, og hun dårlig, jeg tror hun kanskje var prostituert, hun levde iallefall et hard liv. Jeg husker at en gang han kjørte et sted, så åpnet hun bildøren og kastet opp når han var gått ut av bilen. Han var snill med henne og prøvde å ta vare på henne, men hun ville vekk, tilslutt prøvde hun å reise fra han i et fly, men jeg tror det ble en lykkelig slutt. Jeg tror han var noe eldre enn henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Candy Pie
Skrevet

Komedie, drama, disney?

Sånn ca hvilket år er den fra, hvilket land noen kjente skuespillere?

:P

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine leide denne filmen på video da jeg var liten, også fikk jeg lyst til å se den selv. Den minner om Pretty woman, en mann og en dame, han viker bra, og hun dårlig, jeg tror hun kanskje var prostituert, hun levde iallefall et hard liv. Jeg husker at en gang han kjørte et sted, så åpnet hun bildøren og kastet opp når han var gått ut av bilen. Han var snill med henne og prøvde å ta vare på henne, men hun ville vekk, tilslutt prøvde hun å reise fra han i et fly, men jeg tror det ble en lykkelig slutt. Jeg tror han var noe eldre enn henne.

Det er denne jeg også leter etter!! Jeg husker det slik som at han vedder med en kamerat om han kan gjøre henne til en bra dame eller noe. Så tar han henne med hjem. Jeg husker de krangler på badet fordi hun ikke vil dusje eller noe. Men så blir hun en skikkelig fin jente og jeg husker også at hun står der på flytrappen mot slutten av filmen. Hun har mørkt krøllete hår sant?

Jeg husker jeg elsket denne filmen når jeg var liten, har så lyst å se den igjen! Har spurt her inne tidligere og da sammenlignet jeg den også med Pretty Woman, men det er ikke den. Mange foreslo en slags moderne versjon av My fair Lady, men det er nok ikke det.

Håper noen her vet det! Og visst du finner utav det et annet sted ts, så må du si fra! :)

Anonym poster: d734f43a85dd99faa19b0fae7584c8bb

AnonymBruker
Skrevet

Komedie, drama, disney?

Sånn ca hvilket år er den fra, hvilket land noen kjente skuespillere?

:P

Slik jeg husker det (ikke ts) så er det en spillefilm, romantisk drama på lik linje med Pretty woman. Jeg tror den kanskje er fra 80-tallet, kanskje tidlig 90-tall. Kan ikke huske noen kjente skuespillere, men mener altså at denne damen har mørkt krøllete hår og er veldig pen.

Anonym poster: d734f43a85dd99faa19b0fae7584c8bb

Skrevet

Jeg tenker 80- 90 tallet, tipper den var amerikansk, men vet ikke helt sikkert, sjanger er vanskelig å si, jeg var jo så liten og kan ha oppfattet filmen på helt andre måter enn det den var ment som. Vet heller ikke om det var noen kjente skuespillere i den, fordi jeg var så liten da at jeg ikke kjente til andre kjendiser enn Sissel Kyrkjebø på den tiden ( nå kan jeg flere altså!!).

Anonym så kjekt at noen andre husker filmen og leter etter den, vi må jo finne den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...