Gå til innhold

Leggvarmere ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er leggvarmere ut?

Jeg liker å bruke leggvarmere til skjørt og herdagskjoler, for både å holde meg varm og jeg synes selv det er fint. Men er det helt ut?

Anonym poster: e7ad0a97ae3c2b6b484b325deccbd0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er så varmt at du ka bruke skjørt er det ikke så kaldt at du må bruke leggvarmere.

I min verden har leggvarmere vært ut siden 80tallet. Og det er ikke pent.Spesielt ikke til skjørt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker de med stømpebukse eller tights. Synes det kan bli litt kaldt jeg..

For 6-12 måneder siden solgte de leggvarmere i butikkene så de har da var tilbake siden 80 tallet..

Vet at de ikke er het IN, men det er forskjell på ikke helt in, og helt ut.

Hvis man bruker leggvarmere er man da helt "akseptabel" selvom man ikke følger moten slavisk, eller er man så på jordet at man likså godt kunne sett ut som disse?

http://p3.no/filmpolitiet/2012/01/husker-du-disse-jentene/

Anonym poster: e7ad0a97ae3c2b6b484b325deccbd0c7

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er inn eller ut nå, men jeg kjøpte leggvarmere i 1999 og i fjor. Bruker de ute på vinteren f.eks. når jeg går i skjørt/kjole, under bukser med vid legg og til treningstightsen på vei til og fra senteret. Om det er fint eller ei får så være, når temperaturen kryper under 5 minus er det komfort som teller mest :) Men jeg ville ikke brukt de om sommeren, gjør du det TS? Må bli varmt.

Anonym poster: 1dafac5cdfa5ad1fff55c8b7dd49161a

Skrevet

Har det noen gang været in?? :P

Neida, men selv synes jeg ikke det er noe fint. Da bruker jeg heller stilongs under strømpebuksa, eller ullstrømpebukse.

Men synes du det er fint, så går du med det! Drit i hva som er in og hva folk synes, du skal ha din egen stil som du trives med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...