Gjest Ethereal Skrevet 12. februar 2004 #1 Skrevet 12. februar 2004 Siden jeg skal innom duty free neste uke, vurderer jeg å kjøpe nytt solpudder. Akkurat nå har jeg Guerlains Terracotta, i medium fargetone, for jeg er ikke helt blek. Men kanskje jeg skulle prøve noe annet? Jeg har hørt og lest fine ting om solpudderet fra YSL, men har ikke prøvd det selv----har noen prøvd det? Evt hvilket annet solpudder kan du anbefale til IKKE BLEK hud. Helst ikke med for mye gulskjær i. Prisen vil jeg gjerne også vite.
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 Diors solpudder er bra, jeg blir ikke gul av det. Kjøpte mitt på taxfree, men husker dessverre ikke prisen.
Gjest Ethereal Skrevet 12. februar 2004 #3 Skrevet 12. februar 2004 Finnes det i flere nyanser? tipper prisen er rundt 200-lappen?
Dina Skrevet 12. februar 2004 #4 Skrevet 12. februar 2004 Jeg kjøpte også Diors solpudder for en måneds tid siden. Tipper rundt kr. 180-200.- på Tax free! Jeg er veldig fornøyd med mitt, og det finnes i flere farger (så vidt jeg husker...)! :D Dina :D
Snøhvit Skrevet 15. februar 2004 #5 Skrevet 15. februar 2004 Jeg har solpudderet fra YSL og er meget fornøyd med det.. Må legge til at jeg har god farge - og bruker solpudderet for å få litt mer fresh look Kjøpte mitt på Strawberrynet.com - og da var det kun 1 farge...
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Jeg har snoket litt rundt, og funnet etpar solpudder jeg kunne tenke meg. Jeg bruker selvbruningskrem, så er ikke blek i huden, men føler at solpudder gir ekstra glød. *YSL i Nr 3 (litt rødlig, ikke gul) *Jean Paul Gaulthiers solpudder (ingen over, ingen ved siden. Egentlig for MENN :o , men perfekt for den som liker en matt finish)---dyrt *Solpudderet fra Body Shop :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå