Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en rekke telefoner fra en mann fra et annet land, som sier han han er kjæresten til ei som er min eks sin nye kjæreste. Denne damen har også ringt meg, og sier hun er hans nye kjæreste. Begge to virker å vite en del om eksen min og oss.

Eksen har selvsagt all mulighet til å ha ny kjæreste. Det som plager meg er at han var i det landet et par ganger de siste mnd, første gangen mens vi var gift, andre gang ikke så lenge etter vi ble separert, mens jeg var gravid. Det betyr vel mest sannsynlig at om disse folkenes historie stemmer, møtte han henne på en eller begge disse turene.

Han sier at han ikke har ny dame, og at det ikke skjedde noe på noen av turene. Han har aldri løyet om sånt før, og jeg har aldri mistenkt han for utroskap. Vi har nær kontakt pga felles barn. Jeg velger å tro på han. Men greier ikke helt å legge dette bort. Det er jo unektelig rart at noen ringer fra akkurat det landet, og vet mye om oss. Men jeg tror egentlig han ville sqgt det, dersom det hadde skjedd også, det er jo tross alt slutt med oss, så han har jo lite å tape. Bortsett fra vårt gode samarbeid da.

Hva tenker dere? Kan det finnes en forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier de da? Og hva vil de oppnå?

Jeg vil nok tro at eksen er eller har vært involvert i disse menneskene. Tror det er ganske stor sannsynlighet for at eksen din har vært utro. At han ikke har løyet om dette før, kan jo egentlig bare bety at du ikke har oppdaget deg. Jeg synes det er veldig bra at du fokuserer på å ha et bra samarbeid for barnets del

Skrevet

Mannen ville vite om jeg var klar over torholdet. Damen ville vite om min eks har kjæreste nå. De ville også vite hvor han var. Vi var på ferie sammen da de ringte (nylig), og de snakket derfor med oss begge. Vet ikke hva de vil oppnå egentlig?

Jeg har ikke mistenkt noe før denne tlf. Første gang fordi vi hadde det bra, trodde jeg.. gravid osv. Andre gang var vi jo separert, så jeg har prøvd å ikke tenke på om han var med andre, det var jo ikke min sak egentlig.

Likevel betyr det noe for meg hvis han lyver om det. Men han sverger på at han ikke skjønner dette heller. Kan ikke forstå at det er SÅ viktig å lyve om det nå, det er jo som sagt slutt med oss.

Veldig ekkelt å bli ringt slik. :(

Skrevet

Nå ramlet jeg litt av lasset her. Er denne dama den nye kjæresten til din eks, eller har hun kjæreste/ektemann i hjemlandet?

Skal jeg prøve meg på en gjetning, så har din eks hatt en romanse med denne damen ved en eller annen anledning. Damen vil noe mer, din eks hadde det som et "fling". Og nå har kjæresten hennes fått vite om det og er sur - og vil at du også skal vite, slik at du får eksen din til å holde seg unna dama hans.

Puh! Lang rekke gjetninger slutt.

Rent bortsett fra det så skjønner jeg at du synes det er plagsomt at de ringer deg. Det er uansett ikke din sak, så de kan heller mase på eksen din. Selv om han har hatt en affære så er det lite du kan gjøre med det nå når det er slutt mellom dere, annet enn å irritere deg. Og hva han gjør fra nå av er vel strengt tatt egentlig ikke din sak. Ringer de igjen så får du bare si klart fra at hva nå enn dette dreier seg om så får de henvende seg til din eks, og ikke til deg, for dette er ikke noe du har noe med.

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg har en eks. Først ringte en mann, og klaget over at min eks hadde blitt kjæreste med hans dame. Så ringte hun selv, og sa hun var min eks sin dame.

Jeg vet sikkert at han ikke har vært i dette landet utenom disse to anledningene.

Men dere tror med andre ord han lyver? :(

Gjest Gjest
Skrevet

Slik jeg ser det er eksen din sin eksdame, som åpenbart har hatt et forhold til han som ringer deg, ikke til å stole på. Selv om denne mannen sin eks sier noe annet om ditt forhold til hans tidligere eksdame som igjen trolig har vært sammen med eksen bak sin tidligere eks, synes jeg denne historien luktet. Her er det åpenbar løgn på gang.

Skrevet

Men dere tror med andre ord han lyver? :(

Delvis. Jeg tror han har hatt en affære med damen, men at han ikke har det lenger. Dermed "pynter han på sannheten" for å unngå bråk.

Skrevet

I så fall lyver han Cata, siden han benekter alt. Jeg tror ikke på historien fullt ut kjenner jeg. Magefølelsen sier meg at de har hatt sex eller noe, uten at det betydde noe mer for han, mens hun oppfatter det som et forhold. Han sier med hånden på hjertet at han ikke var utro, og at han ikke har ny kjæreste. Men jeg tror det er noe han ikke forteller, som at hun feks har vært i Norge etterpå, og de har hatt sex osv, uten noe mer forhold. Jeg tror heller ikke det er noe mellom dem nå. Håper ikke hun ringer fordi hun er gravid bare.. vi har flere barn, og den yngste er bare baby. Guffent om han gjorde noen andre gravid mens jeg var gravid. Men han ville ikke ha sex mef meg i den tiden etter han var borte.. og så ble det slutt. Jeg føler meg lurt og såret, og syns jeg fortjener ærlighet, nå som jeg har blitt viklet inn i historien. Skulle ønske de aldri hadde ringt, så hadde jeg ikke tenkt på dette.

• 7 måneder senere...
Gjest Beano
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å ta dette opp med han. Det hørtes ut som han har vært utro, desseverre.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kan du tro på noe sånnt,er nok noen som har interesse i å utnytte noen økonomisk her!! svindel. du bør sperre din tlf og få deg hemmelig adresse.

Det samme gjelder din x.

Det er flere som har blitt utsatt for slike ting.

Det er ikke normalt å ringe til x kona til kjæresten for å fortelle at dei er kjærester !!!

Gjest Sunheart
Skrevet

Selvsagt har han møtt henne når han var der, om han ikke har vært der foruten de gangene du var sammen med han .

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er fra juli 2012, kanskje de har funnet ut av det? :P

Anonym poster: c01c6360dbd1ef73afa48b414f832d86

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...