Gå til innhold

ONS og komplikasjoner på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går rett på sak: i går hadde jeg og en kompis sex i fylla. Dagen derpå fikk jeg mange meldinger på facebook der noen hadde spurt om hvem som var den mystiske jenta som hadde hatt sex med han, fordi han visstnok har pratet veldig mye og detaljert om gårsdagens lille event i etterkant. Senere hadde kompisen laget en status om det. Nå tror alle på grunn av den OFFENTLIGE diskusjonen om sexen at vi har blitt kjærester, noe som er det siste jeg vil.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå; for det første tror gutten at vi er kjærester. For det andre liker jeg ikke at jeg ikke har kontroll over hva som sies om meg og mitt sexliv på facebook, slik at venner og familie får servert en god del saftige detaljer. Jeg synes bare at det dårlig gjort å brette ut om mitt liv i all offentlighet og bli fremstilt som litt løs. Det er som status en kompis av gutten diskusjonen er, men siden vi ikke er venner på facebook får jeg ikke se hva som sies om meg, og jeg liker ikke å miste kontrollen. Fyllenerver as. Kanskje jeg tar dette for alvorlig. Sexen var visstnok god, så jeg får iallefall positiv reklame på facebook, men herregud så ubehagelig det er!

Det er så kjipt at guttene hører "niiice" og plutselig blir alfahanner etter et ONS, mens jenter blir slutty. Æsj bæsj...

Er det noen som har opplevd dette? Jeg trenger noen feel good-kommentarer. :-/

Anonym poster: 82995ddc161ee8624a4f92eb4cc02e71

Videoannonse
Annonse
Gjest Søgni
Skrevet

Hadde jeg sett en slik diskusjon på min newsfeed, så hadde jeg ikke tenkt noe dårlig om den diskusjonen var om, men heller om de som diskuterte andres sexliv i all offentlighet. Det er jo rett og slett tegn på dårlige sosiale antenner og lite respekt for andre.

Jeg hadde mislikt det selv om jeg var deg, hadde kanskje tatt kontakt og sagt meningen min også. Det kommer litt an på.. Men selv om det skrives om deg, så tror jeg det til syvende og sist er de som diskuterer det som fremstår som idiotene altså.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå; for det første tror gutten at vi er kjærester. For det andre liker jeg ikke at jeg ikke har kontroll over hva som sies om meg og mitt sexliv på facebook, slik at venner og familie får servert en god del saftige detaljer.

Du bør ta kontakt med ham og gi ham beskjed om at dere slettes ikke er kjærester og at du misliker at sexlivet ditt diskuteres på Fb

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Hvor gamle er disse gutta egentlig?

Det høres ut som de får seg litt for lite, om en ONS er en så stor greie at det må debatteres på FB i ettertid.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Planen min er å bare holde hodet høyt og drite i det som sies, det er jo de som fremstilles som dumme og respektløse. Jeg fikk meg iallefall et ligg, så jeg er fornøyd. Det går nok raskt i glemmeboken til de andre dersom jeg ikke lager en veldig stor sak av det. Men de skal irettesettes! Kjeft, det skal de få - men ikke på facebook. Gutten skal jeg også ta kontakt med for å oppklare det hele.

Sex bør jo ikke være flaut, for det er jo det mest naturlige som finnes. Dessverre bor jeg i ei bygd der det er mye bygdesnakk, sladder, og dersom en jente har fått seg en kjappis uten å være i forhold, får man høre det i lang tid etterpå. Det er derfor det irriterer meg.

Gjest Janus
Skrevet

Hvor gamle er dere?

I mine øyner er dette merkelig oppførsel, men DESVERRE ikke helt unormalt.

:)

Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznork

Skrevet

Jeg går rett på sak: i går hadde jeg og en kompis sex i fylla. Dagen derpå fikk jeg mange meldinger på facebook der noen hadde spurt om hvem som var den mystiske jenta som hadde hatt sex med han, fordi han visstnok har pratet veldig mye og detaljert om gårsdagens lille event i etterkant. Senere hadde kompisen laget en status om det. Nå tror alle på grunn av den OFFENTLIGE diskusjonen om sexen at vi har blitt kjærester, noe som er det siste jeg vil.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå; for det første tror gutten at vi er kjærester. For det andre liker jeg ikke at jeg ikke har kontroll over hva som sies om meg og mitt sexliv på facebook, slik at venner og familie får servert en god del saftige detaljer. Jeg synes bare at det dårlig gjort å brette ut om mitt liv i all offentlighet og bli fremstilt som litt løs. Det er som status en kompis av gutten diskusjonen er, men siden vi ikke er venner på facebook får jeg ikke se hva som sies om meg, og jeg liker ikke å miste kontrollen. Fyllenerver as. Kanskje jeg tar dette for alvorlig. Sexen var visstnok god, så jeg får iallefall positiv reklame på facebook, men herregud så ubehagelig det er!

Det er så kjipt at guttene hører "niiice" og plutselig blir alfahanner etter et ONS, mens jenter blir slutty. Æsj bæsj...

Sånn går det når du ikke tenker igjennom følgene av det du gjør på forhånd.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvor gamle er disse gutta egentlig?

Det høres ut som de får seg litt for lite, om en ONS er en så stor greie at det må debatteres på FB i ettertid.

Jeg tenkte det samme.

Gjest Tidssone
Skrevet

Kan du ikke bare skrive at det ikke var deg han hadde sex med, for du hadde elendig sex med noe på samme tid som han ahdde bra sex med noen?

Å kommentere at han har litt tynn pikk, kanskje litt i korteste laget også, vil virke prevantivt for både ham og kompisene, i forholdt til fremtidige diskusjoner på facebook.

• Liker 1
Skrevet

Synke ned på deres nivå er jo alltid en god ide liksom... tragisk at hevn alltid forslås som en løsning, da er man ikke bedre enn den andre parten, på grensa til å være enda verre faktisk. Er det rart vi ender opp med å behandle hverandre ille til enhver tid.

Det beste er vel å kontakte personen og be dem fjerne det fra facebook. Det burde være det minste han kan gjøre. For de fleste er dette helt uproblematisk om man snakker med personen på helt normal måte før man slenger om seg med diverse kommentarer. Da har han en mulighet til å bruke hue først ihvertfall.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis denne gutten tror helt seriøst at dere er kjærester så må du jo ta en prat med han. Og ikke på facebook.

Må ellers si at enten så har du gitt ut heeelt feil signaler, eller så har denne gutten usedvanlig dårlig antenner.

Gjest Tidssone
Skrevet

Synke ned på deres nivå er jo alltid en god ide liksom... tragisk at hevn alltid forslås som en løsning, da er man ikke bedre enn den andre parten, på grensa til å være enda verre faktisk. Er det rart vi ender opp med å behandle hverandre ille til enhver tid.

Det beste er vel å kontakte personen og be dem fjerne det fra facebook. Det burde være det minste han kan gjøre. For de fleste er dette helt uproblematisk om man snakker med personen på helt normal måte før man slenger om seg med diverse kommentarer. Da har han en mulighet til å bruke hue først ihvertfall.

Så trist når man ikke har samme humor.

Skrevet

Mer trist at det å rakke ned på andre ses på som humor synes nå jeg da men. Mye kan spøkes med men ett visst nivå på humoren er lov.

Hevngjerrighet er ikke det samme som humor, selv om noe synes det tydeligvis. Selv om andre oppfører seg som duster, så trenger man ikke synke ned til deres nivå.

Det var tydeligvis ikke humor når han kommenterte puppene til ei i en annen tråd, da var det jo krise med en gang, så hvordan ble dette humor i grunn?

Skrevet

Det ordner seg dette her. Han gutten slik jeg ser det forsøker jo bare og redde ryktet ditt med og fortelle allesammen at han har fått seg dame og fått pult? Det er jo du som ikke vil være i forhold og heller blir ansett som og være hun litt "løse" som dolker en gutt i ryggen og gir menn falske forhåpninger bare for og rygge unna dagen etter for og finne en ny fyr hun kan dolke neste uke.

Og å være sånn at atferd og oppførsel gir jo rykter, og da er jo konklusjonen slik jeg ser det, enten ikke ligg med tullinger som skryter eller la være og ligg med gutter dersom du ikke vil ha rykte for og være hun som ligger med gutter på impuls.

Fordelen med og leve idag er jo at hele denne greia er jo glemt til høsten eller før skolestart så ta det heller som en fin opplevelse og nyttig erfaring i stedet for og bli sur på han lykkelige fordi han er lykkelig og gutt.

Gjest "gjest"
Skrevet

Fordelen med og leve idag er jo at hele denne greia er jo glemt til høsten eller før skolestart så ta det heller som en fin opplevelse og nyttig erfaring i stedet for og bli sur på han lykkelige fordi han er lykkelig og gutt.

Hjelpes Waco!

Gjest Tidssone
Skrevet

Mer trist at det å rakke ned på andre ses på som humor synes nå jeg da men. Mye kan spøkes med men ett visst nivå på humoren er lov.

Hevngjerrighet er ikke det samme som humor, selv om noe synes det tydeligvis. Selv om andre oppfører seg som duster, så trenger man ikke synke ned til deres nivå.

Det var tydeligvis ikke humor når han kommenterte puppene til ei i en annen tråd, da var det jo krise med en gang, så hvordan ble dette humor i grunn?

Øøøh. Nå var det du som rakket ned på min humor og kalte det hevngjerrighet, da.

Har jeg krisemaksimert noe i en puppe-kommentar-tråd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...