Rufus Skrevet 12. februar 2004 #1 Skrevet 12. februar 2004 Vi har sittet og prata om gamle serier på barnetv idag - og vi lurer så inmari på hva Postmannen i Portveien heter.. Er det noen som husker?? blir veldig gla for litt hjelp!!
Grooo Skrevet 12. februar 2004 #2 Skrevet 12. februar 2004 Si det du, jeg husker ikke.. Husker deler av sangen, men klarer ikke å få taket på den heller. Christins mimreside kunne heller ikke hjelpe, men det er sikkert noen andre som husker?
Gjest Frigg Skrevet 13. februar 2004 #3 Skrevet 13. februar 2004 Terje Strømdahl? På orntli' altså. Om han hadde et annet navn i serien enn postmann klarer jeg ikke å finne ut. Og ikke husker jeg heller. Og på sidene til nrk er det ikke noe hjelp å få.
MarianneE Skrevet 13. februar 2004 #4 Skrevet 13. februar 2004 Husker jeg hadde en "Portveien 2 Aktivitets Bok" den var jeg fryktelig glad i...... Var det ikke en sang om "Brynjulf Bie" ? En liten bie som hadde allergi??
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #6 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har vært med i portveien 2 :stortsmil:
MarianneE Skrevet 13. februar 2004 #7 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har vært med i portveien 2 :stortsmil: Som giraffen???
Gjest Madley Skrevet 13. februar 2004 #8 Skrevet 13. februar 2004 Husker jeg hadde en "Portveien 2 Aktivitets Bok" den var jeg fryktelig glad i...... Var det ikke en sang om "Brynjulf Bie" ? En liten bie som hadde allergi?? Har teksten hvis du vil ha?
MarianneE Skrevet 13. februar 2004 #9 Skrevet 13. februar 2004 Har teksten hvis du vil ha? Nææ...... går greit det. Ellers takk!
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #10 Skrevet 13. februar 2004 Som giraffen??? , Nei jeg var med i et par program sammen med Jarl Goli ( det var det han het ikke sant) Var såååååååååååå forelsket i ham
Rufus Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2004 Her har det jammen skjedd mye - sånn går det når man er borte fra PC´n litt Iiiiingen som husker hva han heter?? Tenkte på i serien, vi... Vi sliter fælt - har søkt rundt omkring på internett også, men det var ikke mye til hjelp....er det noen av dere som husker det, jenter?? Anafugia: Han savner vi også....og veldig mange andre serier, fant vi ut....bl a det var en gang et menneske og Colargoll (som en av guttene faktisk har på video som vi skal se en lørdag med litt god rødvin til :-) )
Skravla Skrevet 16. februar 2004 #12 Skrevet 16. februar 2004 Mener å huske at han som spilte postmann heter Ulf Wengård. Men vet ikke om han het noe annet i serien.
Grooo Skrevet 17. februar 2004 #13 Skrevet 17. februar 2004 Har du tatt kontakt med NRK da? Sikkert noen der som kan svare deg...
Skravla Skrevet 17. februar 2004 #14 Skrevet 17. februar 2004 Følgende svar lå i min mailboks i dag.. Hei, og takk for mail. Postmannen i "Portveien 2" var Åsmund Huser. Med vennlig hilsen NRK www.nrk.no Markeds- og kommunikasjonsavd Publikumsservice Deler av avsenderinfo fra mailen er slettet da det ikke er tillatt å poste telefonnumre og e-postadresser i innlegg. Navnet er også slettet. Orakel - moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå