Gjest tantenipsy Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Har sjekket noen helsekostbutikker her jeg bor, men de har bare aloe vera produktene. Har lyst til å prøve noen av barneproduktene som jeg har lest mye bra om, til lillesnuppa vår som har atopisk eksem. Men finner dem ikke noen steder:-( Kunne tenkt meg å prøve ansiktsrens og hårpleie fra dem også. Er det noen som har erfaringer med merket? Har bare brukt aloe vera gelèn deres og syns den var kjempebra. Håper noen kan fortelle hvilke butikker som har godt utvalg i dette merket:-)
plix Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Andre post på kort tid om iherb.com, er ikke meningen å reklamere;) Men ila alle shoppe-rundene mine på siden så har jeg fått med meg at de selger mye av Jason;) Husker ikke skrivemåten av Jason på tlf.. Hehe Edit: Skrivefeil Endret 15. juli 2012 av minibelle
Gjest tantenipsy Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Takk for tips, har ikke vært på iherb enda:-) Skal sjekke det ut! 1
Jade Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Se om de har det du leter etter på feelunique.com.
Gjest tantenipsy Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Gikk litt amok inne på iherb:-D Men det ble jo ikke dyrt engang, Jàsön er jo kjempebillig:-) 2
Gjest Tidssone Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 De har på Kinsarvik også. www.kinsarvik.no Mye bra produkter der, andre merker også.
plix Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Gikk litt amok inne på iherb:-D Men det ble jo ikke dyrt engang, Jàsön er jo kjempebillig:-) Haha ja det er veldig lett å bli hektet på Iherb;) Sjekk ut den lange iherb-tråden her på forum, der deles det masse tips om mye rart som kan handles og prøves (Litt skummelt, uten tråden ville jeg sikkert gjort flere bomkjøp, men handler sikkert også mer på grunn av den )
Jade Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Oj, det var jo litt andre priser enn FeelUnique!! Tror jeg må utforske iHerb litt mer :D 1
plix Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Hihi ja Iherb er kjempeskummelt Masse herlige priser og mye bra der
gladidag Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hei. Har og et barn med atopisk eksem, har brukt Jason Aloe Vera lotion på han. Nå har vi brukt denne fra Shikai en stund, veldig fin. http://www.iherb.com...oz-238-ml/15324 Endret 17. juli 2012 av gladidag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå