Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2004 #1 Del Skrevet 12. februar 2004 Er det noen som har funnet ut hva de skal gi "gubben" i morgen gave? Er helt tom for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Parabolpakke? Sånn med abonnement på sportskanaler etc... (og kanskje egen tv :-D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Min skal få rifle og noen bilder av meg i undertøy(tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 12. februar 2004 #4 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har veldig lyst å kjøpe bunad til min mann, men det koster så sinnsykt mye!! Vinner jeg i Lotto i mellomtiden, så kanskje :D Vet at han hadde blitt utrolig overrasket og glad da hvertfall. Så nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal kjøpe.... Vurderer å kjøpe en flyreise m/ hotell til han - fotballtur til London. Kunne også gitt dette til forlover og toastmaster. De er et trekløver som nok hadde blitt storfornøyd for en slik gave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. februar 2004 #5 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg gav min mann et portrett av oss to sammen i morgengave jeg. Iallfall litt anderledes og noe som man ikke akkurat ordner hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 12. februar 2004 #6 Del Skrevet 12. februar 2004 Augustbrud: var det maleri eller fotografi? Er det lov å spør kor mykje noe slikt kostar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2004 #7 Del Skrevet 12. februar 2004 Tur til London og bunader... HJELP!!!!!!!!!!!!! Jeg må nok spare noen år jeg gitt... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #8 Del Skrevet 12. februar 2004 Tror ikke vi skal gi morgengave, synes det er litt merkelig. Hvis vi gjør det setter vi maksgrense på 500,- hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. februar 2004 #9 Del Skrevet 12. februar 2004 Augustbrud: var det maleri eller fotografi? Er det lov å spør kor mykje noe slikt kostar? Det var et maleri. Sender deg en PM med mer info jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. februar 2004 #10 Del Skrevet 12. februar 2004 Har kjøpt armbåndsur til ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 12. februar 2004 #11 Del Skrevet 12. februar 2004 Tur til London og bunader... HJELP!!!!!!!!!!!!! Jeg må nok spare noen år jeg gitt... :-? Ikke misforstå meg. Det er ikke prisen det kommer ann på altså. Godt mulig jeg også ender opp med et bilde av oss eller noe slikt. Han blir uansett veldig glad!!! Det jeg vet er at han ELSKER fotball, og har veldig lyst på bunad en gang i fremtiden...... Han er en fotballidiot, og det er jo gøy å gi noe som virkelig interesserer han Vi har laget bar på loftet nå også, fyllt med fotball-stæsj. Har også vært inne på tanken å lage et neon-skilt til han som kan henge der. "White Hart-"Lullu"". Han elsker Tottenham..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 12. februar 2004 #12 Del Skrevet 12. februar 2004 Han får gavekort på et gourmet-kokkekurs han har hatt lyst til å gå på i lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. februar 2004 #13 Del Skrevet 12. februar 2004 Vi skal heller ikke gi hverandre morgengaver. Men hvis man skulle, ville jeg vært sikker på at det var noe som han virkelig ønsket seg, og som var "bare" til han. Fotballtur høres bra ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. februar 2004 #14 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg skal gi en Dale of Norway-genser (strikket) til min mann i morgengave. Han er engelsk og trenger en skikkelig ullgenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2004 #15 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg er ikke helt sikker ennå på hva det blir råd til. Jeg vet han har veldig lyst til å prøve fallskjermhopping, så jeg har vurdert det. Klokke,mansjettknapper o.l. føler jeg at blir for vanlig, det er liksom ikke oss. Noen andre gode forslag?Som ikke nødvendigvis koster "halve statsbudsjettet"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 13. februar 2004 #16 Del Skrevet 13. februar 2004 Min fikk en skikkelig deilig, tykk morgenkåpe/slåbråk(?)!! Han hadde en urgammel, slitt sak fra før, og ettersom han bruker en sånn hver eneste morgen, var det en ideell gave til han. På den måten minnes han bryllupsdagen vår hver morgen, og det er jo kos... den var ikke SÅ dyr heller, ca.1300,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 13. februar 2004 #17 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kjøpte golfsett (helsett) til min mann, noe han ble veldig fornøyd med. Kanskje ikke akkurat den billigste gaven, men man kan jo evnt halvsett el annet golfutstyr hvis golf er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 13. februar 2004 #18 Del Skrevet 13. februar 2004 Vi har blitt enige om å droppe morgengave og heller bruke de pengene på bryllupsreise. Tviler på om vi får råd til begge deler, og da vil vi heller reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineAA Skrevet 13. februar 2004 #19 Del Skrevet 13. februar 2004 Ettersom "mannen" min skal kjøpe sg bunad til bryllupet, har jg planer om å ordne lommeur til han. (håper han ikke får d fra foreldrene før bryllup!) Tror jg skal graverer navnet hans og årstall på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #20 Del Skrevet 13. februar 2004 Min fikk en skikkelig deilig, tykk morgenkåpe/slåbråk(?)!! Han hadde en urgammel, slitt sak fra før, og ettersom han bruker en sånn hver eneste morgen, var det en ideell gave til han. På den måten minnes han bryllupsdagen vår hver morgen, og det er jo kos... den var ikke SÅ dyr heller, ca.1300,- Man kan også få morgenkåper med påskrift på ryggen. Det er jo litt stilig da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå