Gjest Pheel Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Ta Print screen (eller siter) av den morsomste oppdateringen eller kommentaren du har sett på Facebook i dag. Ps: Stjel selvsagt ikke private bilder, og sladd over alle navn/profilbilder for anonymitet.
redchilli Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 En venn fridde til samboeren sin over facebook i dag. Den tok kaka syns jeg..
Gjest _La Femme Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 En venn fridde til samboeren sin over facebook i dag. Den tok kaka syns jeg.. Oh....my...god...
Gjest Pheel Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 En venn fridde til samboeren sin over facebook i dag. Den tok kaka syns jeg.. Oi! Den var vanskelig å toppe. ;-) 1
Gjest Pheel Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Den responsen hadde jeg "likt" om jeg var dama.
redchilli Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Ja, ble rimelig satt ut selv.. Syns det var lite romantisk, men hver sine lyster.
Wonders Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 fra en venn Jeg vet jeg har sagt det......jeg skal aldri tilbake til Gekås - Ullared, og jeg vet d nå høres helt sykt ut å si at jeg bare er en time unna.....shoppinghelvete "here i come"!!!!! Eneste fordelen i år, er at jeg har beinet i gips.....blir mye sitting på kafé mao, mens _____- står for arbeidet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå