TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Selv skulle jeg på sommerfest til ett vennepar av samboeren. Så tar på meg litt penere klær,legger litt ekstra sminke og blander meg en drink før vi skulle dra. Som kastet over meg får jeg en magekrampe fra en annen verden og måtte bli hjemme! Så her ligger jeg da,etter ett uvisst inntak av Ibux som ikke funker bra nok og kjeder meg (og synes litt synd på meg selv),får ikke sove så da tyr jeg til pcen Så,hva gjør du ikveld? Håper de fleste har en bedre kveld enn meg iallefall
Penelopen Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Synd du gikk glipp av sommerfesten :-( Synes synd i deg, god bedring! Lillesøsteren min på 12 år er på overnattingsbesøk så vi har laget nachos, vært ute å jogget med hundene, sett Grown Ups og skal snart se Friends With Kids :-D
TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2012 Haha,takk..Godt at noen synes synd i seg til tider Og takk skal du ha! Det hørtes koselig ut da Kosekvelder med søsken er alltid trivelig. Få høre hvordan filmen Friends with Kids var da,har planer om å se den imorgen skjønner du
Drømmespill Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Jeg prøver å slappe av Samboeren min reiste til Italia i kveld, og jeg skal prøve å slappe av. Men merker jeg blir rastløs, og går egentlig bare rundt og styrer i den nye leiligheten. Skulle egentlig vaske klær, men vaskekortet mitt fungerer ikke. Irriterer meg voldsomt Er ikke flink til å slappe av jeg o.0
Honnikorn Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Ah, jeg har vært på en lang fjelltur (6 timers gange) og nå tar jeg meg et glass rødvin. Fordi jeg fortjener det, hehe 1
Gjest Mog Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Er med familien på hytta, og har spist hjemmelaget pizza, det ble noe Maxiyatzy med familien. Noe som vi forunderlig nok ikke har gjort på mange år. Det var meget fortreffelig. God bedring TheSgirl. :-)
TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2012 Jeg prøver å slappe av Samboeren min reiste til Italia i kveld, og jeg skal prøve å slappe av. Men merker jeg blir rastløs, og går egentlig bare rundt og styrer i den nye leiligheten. Skulle egentlig vaske klær, men vaskekortet mitt fungerer ikke. Irriterer meg voldsomt Er ikke flink til å slappe av jeg o.0 For en heldig samboer du har! Er megafascinert av Italia,men enda ikke klart å få meg dit:/ Men det blir! Kanskje du er litt rastløs fordi du plutselig ble alene?
TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2012 Er med familien på hytta, og har spist hjemmelaget pizza, det ble noe Maxiyatzy med familien. Noe som vi forunderlig nok ikke har gjort på mange år. Det var meget fortreffelig. God bedring TheSgirl. :-) Takk! Maxiyatzy blir spilt hver gang vi er på hytten. Blir ikke skikkelig hyttekos før terningene er på bordet (selv om jeg kan bli mektig lei noen ganger da )
Drømmespill Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 For en heldig samboer du har! Er megafascinert av Italia,men enda ikke klart å få meg dit:/ Men det blir! Kanskje du er litt rastløs fordi du plutselig ble alene? Jeg vet, han er kjempeheldig. (bittelitt misunnelig, men han fortjener den turen, så han skal få kose seg alt han orker). Er vel mest misunnelig fordi jeg ikke får noen ferie denne sommeren, jeg som elsker å reise! Men vi trenger pengene, siden vi nettopp har flyttet sammen og flyttet til hovedstaden som er dyr. Men er nok derfor jeg er rastløs også ja, ble fort vant med å ha han hjemme om kveldene ja
Gjest Mog Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 Ja, det har vært en skikkelig bra kveld må jeg si. Var også ganske heldig på terningrullinga. Så i kveld kan jeg sove med god samvittighet. ;-) 1
TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2012 Jeg vet, han er kjempeheldig. (bittelitt misunnelig, men han fortjener den turen, så han skal få kose seg alt han orker). Er vel mest misunnelig fordi jeg ikke får noen ferie denne sommeren, jeg som elsker å reise! Men vi trenger pengene, siden vi nettopp har flyttet sammen og flyttet til hovedstaden som er dyr. Men er nok derfor jeg er rastløs også ja, ble fort vant med å ha han hjemme om kveldene ja Han får det sikkert knall! Huff ja,kan tenke meg det er ikke snille priser der nede:S Er ett av de få positivte tingene jeg ser i å bo på landet for øyeblikket,det koster ingenting i forhold til by
Gjest X-1 Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Absolutt ingenting - litt kjedelig, litt digg Har nettopp lagd mat og har eit lite fjell med snop ved siden av meg, vurderer å se ein film før eg skal legge meg. God bedring, håper magen er bedre (magevondt er jo noe av det verste).
Minya Skrevet 14. juli 2012 #14 Skrevet 14. juli 2012 Har fullstendig nostalgikick etter å ha funnet masse fine versjoner av musikk vi spilte i det gamle brassbandet mitt back in the days. (15 år siden) 1
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2012 #15 Skrevet 14. juli 2012 Er hos kjæresten og vi sitter ved hve vår data.. x)
TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #16 Skrevet 14. juli 2012 Absolutt ingenting - litt kjedelig, litt digg Har nettopp lagd mat og har eit lite fjell med snop ved siden av meg, vurderer å se ein film før eg skal legge meg. God bedring, håper magen er bedre (magevondt er jo noe av det verste). Høres ut til en bra kveld det da Takk. Ja,det er forferdelig,men håper jeg vil bli bra raskt
TheSgirl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #17 Skrevet 14. juli 2012 Er hos kjæresten og vi sitter ved hve vår data.. x) Hehe,høres ut som en kjent situasjon her hjemme til tider det
Gjest badeand1 Skrevet 14. juli 2012 #18 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Hehe,høres ut som en kjent situasjon her hjemme til tider det Bra vi ikke er aleine da. Endret 14. juli 2012 av Mortem
Gjest Pheel Skrevet 14. juli 2012 #20 Skrevet 14. juli 2012 Sitter her inne, vel? Skal starte på sen middag nå, hjemmelaget lasagne. Så skal jeg kose meg sammen med samboer, se serie/film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå