Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt artig å se på klassebilder før og nå:

Nå sparer alle til langt hår

Når jeg ser på de to bildene så må jeg virkelig si jeg er glad for at jenter har lov å se ut som jenter igjen. Det 70-tallsbildet er jo helt tragisk, det går knapt an å se hvem som er jenter. Selv om artikkelen politisk korrekt nevner noe om foreldre som ønsker å unngå "kjønnsstereotyper", så må det jo være lov å se ut som en jente. På dette feltet må jeg si ting har gått fremover siden 70-tallet.

Anonym poster: 3ee4120acd3920be0a0aff0b16a86e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt hår er både feminint, pent og naturlig :) LoveIt!

Gjest _La Femme
Skrevet

Den ene langhåra jenta på det gamle bilde, hun som sitter nederst i hjørnet, er utrolig vakker med det litt lengre håret :)

Jeg foretrekker helt klart langt hår på meg selv. Men noen jenter er utrolig vakre med kort hår også. Det spørs litt hvilken ansiktsform de har, og hvilken frisyre. Det er litt forskjell på "kort hår" fra 70-tallet, og "kort hår" i dag. I dag er frisyrene mye finere selv om at de er korte.

• Liker 1
Skrevet

Vel, nå er jeg glad for at jeg ikke følger moten. Når min brutalt ærlige søster sier at jeg ser ut som en uteligger med langt hår og kjæresten mener jeg ser ut som jeg sliter med narkolepsi med langt hår og nærmest sparker meg til frisøren når det blir en anelse for langt på meg og ikke minst så mener jeg at jeg selv ser mer opplagt og kvikk ut, får ansiktet og linjene mer frem og blir litt mer meg selv med kort hår så er jeg glad for at jeg får lov å være meg selv. Noen kler langt hår og ser jyselig ut med kort hår og omvendt, hmm rart med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...