Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sint og skuffet. Min samboer har to ganger reist til Lillehammer på guttetur. Begge gangene har han hat kontakt med samme dame.

Etter disse turene har de sendt hverandre masse sms meldinger. Jeg fant noen av meldingene på mobilen hans og konfronterte ham med det jeg hadde funnet. Han benektet at de hadde noe forhold, men inrømmet at de var venner. Han benektet at de var noe mer enn venner og sa at han på ingen måte hadde ønsket å såre meg. Den andre kvinnen viste om meg og hadde på ingen måte vært amorøs eller påterngende. Han innrømmet at de to hadde diskutert deres vennskap og atde hadde kommet frem til at dette ikke var "snilt" mot meg, alikevel fortsatte de og sende hverandre sms meldinger. Hovedsaklig ble disse sendt mens min samboer var på jobb, eller hvis han var ute på byen i helgene. Dette fant jeg ut etter at jeg forlangte å få se spesifisert nummer utskrift. Han har sendt henne meldinger tidlig om morgnen samt sent på kvelden og de er mange, opptil 30 stk på en dag. Det jeg ikke kan forstå er hvis de bare var venner,

hvorfor dette hemmelighets kremmeriet bak min rygg. Jeg mener at det er lov å være venner. Venner som ikke har noen hemmelig agenda ringer da også på hustelefonen. Hun er nærmere ham i alder enn meg og begge har en datter (på samme alder)fra et tidligere forhold, så jeg kan forstå at de har ting til felles. Jeg er helt utslitt og i starten på et svangerskap. Jeg kjenner at jeg har mine tvil og vet ikke om jeg vil ha barn med en som lyver eller skjuler ting for meg. Han er kjempe glad for at vi skal ha barn og sier at det er meg han elsker. Jeg elsker ham men sliter mye etter at han har løyet.

Jeg fikk også lest en sms som hun sendte til hans mobil(han glemte telefonen hjemme), det var en "morsom" vits med seksuell undertone. Jeg svarte slik at hun trodde det var min sambo og fikk svar som jeg overhode ikke likte.Forklaringen jeg fikk etterpå fra henne via ham var at hun bare hadde tøyset ( intern humor)

Ettersom jeg ikke stolte på ham og truet med å gå prøvde han å få henne til og fortelle meg at de bare hadde vært venner. Dette vile hun ikke og det endte med at jeg skrev sms til henne og forlangte et svar. Hun benektet et forhold. (men det tror jeg at jeg også hadde gjort hvis jeg hadde vært i hennes sko)

Hvis noen kan gi meg tilbakemeldinger eller råd.......... takk :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, spesielt når du er i begynnelsen av et svangerskap og så er du sikkert veldig glad i ham, men for meg som står utenfor og ikke er påvirket av noen parter så er det helt klart i mine øyne hva som fåregår. Jeg tror ikke jeg ville ha tillatt et slikt vennskap mellom min sambo og en dame jeg ikke kjenner, og attpåtil en dame som skal forbli "mystisk".

Han reiser dit hvor hun bor på "guttetur", skriver 30 sms til henne daglig (skriver du 30 sms til noen av dine (gutte)venner daglig?), og dette skjer bare når du ikke er tilstede. Det høres ikke bra ut.

Det er ikke sikkert at de har noe "intimt forhold", men fortjener du å måtte konkurrere med noen du ikke vet noe om? Og 30 sms daglig med seksuelle toner snakker jo for seg selv, synes jeg. Det er kanskje noe som ligger og skumrer. Om dere er sammen så skal det være dere. Ikke dere + dame i Lillehammer. Jeg tror du ser hvor dette går, men du vil kanskje ikke bryte med ham pga diverse grunner? Jeg hadde gitt ham et ultimatum. Og ingen flere gutteturer til Lillehammer. Om dama vil treffe ham kan hun vel komme og besøke dere begge to? :roll:

Nå vet ikke jeg hvor lenge dere har vært sammen, men det er sikkert mye som er inni bildet og du vil sikkert ikke bryte med ham, men prøv å fortelle ham hvordan du føler det og at du ikke liker at han skal sms'e med henne og om han fortsetter så respekterer han deg ikke.

Gjest Den onde
Skrevet

Det forholdet jeg har hatt til en gift mann har også basert seg på tekstmeldinger, men 30 om dagen sendte vi ikke engang da vi var nyforelskede... Bekalger å måtte si dette: Jeg syns du skal være å vakt!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Spiller det noen rolle hva den andre damen sier?

Å forlange svar fra henne blir for dumt i mine ører, for det er jo han du skal stole på. For det du vet kan de ha avtalt hva hun skulle si.

Hadde min kjære gjort noe slikt mot meg hadde klærne hans vært på gressmatten utenfor huset uten koffert.

Det er lov å ha venner, men de vennene skal ikke ha noen problemer med å snakke med meg heller. Samtidig forstår jeg ikke hvor mye de egentlig har å snakke om siden er så pass mange meldinger.

Jeg hadde ikke stolt på en slik forklaring, men det er meg. Hva du velger å gjøre må være opp til deg. Men hadde jeg vært deg ville jeg forlangt at han ikke hadde mer kontakt med henne, for å vise deg at det er du som betyr noe.

En annen ting du kan gjøre er å spørre han hvordan han hadde følt det om det var du som hadde gjort noe slikt. Kanskje det kan få han til å tenke seg litt om.

Skrevet

enig med alle ovenfor her,synes ikke han skal ha noe kontakt med henne,enten er man i et forhold og holder seg til partneren sin,ellers får man være singel om man vil holde mulighetene åpne og ha en flørt her og der.

venner er mennesker begge parter kan omgås,ikke ny bekjent av motsatt kjønn som man sender så mye sms til og ikke har fortalt partneren om! still ultimatum,han må kutte henne ut eller så får han flytte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du bør ta dette uhyre alvorlig - noe du åpenbart gjør. Dersom dette bare er vennskap, hvorfor har han da ikke fortalt om dette? Hvorfor har han gått bak ryggen din på denne måten? Jo, FORDI han ønsker å skjule dette - FORDI det er noe suspekt.

Jeg har mine egne bitre erfaringer å bære med meg videre, der min samboer i løpet av mai måned i fjor sendt over 200(!) tekstmeldinger til sin "telefonelsker". Det forholdet hadde vart i flere måneder, og holdt på å rasere både vårt forhold og livet til våre barn. Konsekvensene for oss alle kunne blitt katastrofale. "Heldigvis" viste det seg at det ikke hadde foregått noe fysisk (det vet jeg), derfor lot dette seg redde.

Du bør kreve at han kutter ut denne dama fullt og helt, NETTOPP fordi det har foregått bak din rygg. Du kan ikke være trygg for at det ikke har foregått mer.

Jeg har siden hatt store problemer med å stole på min samboer, og gjør hva jeg kan for å sjekke. Blant annet ved å jevlig bestille mobilutskrifter. Hun på sin side gjør hva hun kan for at tilliten skal bygge seg opp igjen, og det bør din samboer også nå gjøre.

Skrevet

Sms for nesten tusenlappen i måneden til ett fremmed damemenneske? :o

(Hun er jo fremmed - de har møtt hverandre over to helger...)

Nei - fy fillern, da hadde det vært total krise her i huset.

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg hadde nok reagert på det ja!

Det mistenkelige er jo at han ikke er åpen om det.

Skrevet

I tillegg til at jeg ville reagert "til vanlig" - er du gravid...

Jeg skjønner din fortvilte situasjon - jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Forlangt et møte med henne - men - det hadde jo blitt for drøyt.

Tror jeg hadde knust mobilen hans... :evil:

(som en begynnelse i alle fall, men det ville vel ikke nyttet)

Har ingen råd - men hvis de er så gode venner, hvorfor ber han henne ikke komme ned en helg og disker opp med middag hjemme hos dere osv.? Men hun vil sikkert ikke komme - nå kan de jo skylde på deg, indirekte - at du er så sjalu...

Skrevet

Hallo dama? :roll:

Han er ikke lite frek,tipen din!Ser du ikke at han har en på side?

30 meld på dagen!!!Når har du fått sist så mye fra ham?

Opne litt oyner !!!

Du vett godt at de er ikke bære venner..........

Kast idioten utt.

Hann enda sins de er o.k.!!!uff bære mann kan bli slek

Skrevet

Mannen din er kanskje smigret over all oppmerksomheten og derfor driver han på?

I tilfelle må han ta et oppgjør med seg selv, og sin egen selvforherligelse. Kanskje har han glede av den oppmerksomheten, men da burde han kanskje heller være single?

Alle kan synes det er ok med litt oppmerksomhet fra det annet kjønn, men det går vel en slags grense for hvor dypt man skal pleie den.

Hvis man ikke er en veldig usikker type som suger til seg oppmerksomhet som andre må ha luft...

Da har han et problem, og er ikke moden til å være i et forhold...

Håper du finner ut av dette.

Skrevet

Syns skikkelig synd på deg nå... gravid på toppen av alt nå... men jeg er dessverre enig med de andre her, dette virker på meg som mer enn vennskap og du bør abslutt konfrontere ham med dette. Syns det hele virker mistenkelig. Uansett, hva du gjør, ønsker jeg deg lykke til, kan du tenke meg hvordan du har det nå. :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du, vær så snill og ikke være så naiv,,,,,,,,,,du bare sårer deg selv med det! Fordi du nekter å se realitetene..........Du skummer bare overflaten...... Her ligger det mye mer under.

Det foregår helt klart noe bak din rygg ja! :-?

Og han er utro mot deg, på en eller annen måte, bare vær klar over det!

Dette lover ikke bra,,,,,,,,,,,,,,,,,,du er jo faktisk gift med, og gravid med fyren...............At du gidder å bli ført bak lyset på denne måten...........

Han ydmyker deg jo! Er det et TEGN på kjærlighet å ydmyke noen?????????? NEI!!!!!!!!!!!! :oops:

Skaff deg mere selvrespekt jente,,,da ville du aldri ha latt deg behandle på denne nedverdigende måten!!!!!!!!!! :evil:

Jeg tror jammen du både trenger og fortjener en bedre person enn han!!!!!!!!!!! Han er jo faren til barnet !!!?????!!!!?????? :roll:

Jeg er lei meg på dine vegne,,,,,,,,,,håper virkelig du klarer å se at han daglig går bak ryggen din! Dette er utroskap! :o

Et medmenneske,,,,,,kvinnelig sådan!

Skrevet

Har vært borti liknende saker selv. Jeg kan ikke si annet enn at jeg har den dypeste medfølelse. Jeg jobber fortsatt med å opparbeide tillit til typen min. Er ikke så enkelt!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skriver nok flere enn 50 mld til elsker###

min pr dag jeg :oops: Og har ikke NOE dårlig sammvittighet...Slutt og døm alle før dere vet alt,som foregår i heimen.tror ikke alle som bedrar eller blir bedratt forteller hele sannhet her inne

Gjest Embla s
Skrevet
Skriver nok flere enn 50 mld til elsker###

min pr dag jeg :oops: Og har ikke NOE dårlig sammvittighet...Slutt og døm alle før dere vet alt,som foregår i heimen.tror ikke alle som bedrar eller blir bedratt forteller hele sannhet her inne

Over 50 mld hver dag?! :o Blir ikke det fryktelig dyrt i lengden? Hvordan får du tid til det? Kan man virkelig ha så mye å skrive sms om? :sjokkert: !

Gjest Anonymous
Skrevet
"Heldigvis" viste det seg at det ikke hadde foregått noe fysisk (det vet jeg)' date=' derfor lot dette seg redde.[/quote']

For meg hadde det vel vært motsatt... Dersom det "bare" hadde vært fysisk, og ingen hete sms'er inne i bildet, DA hadde muligens forholdet latt seg redde... Et par feilgrep med hodeløs sex er én ting (ille nok, for all del!!), at hjertet begynner å banke for en annen, se det er en ganske annen ting... Langt mer alvorlig, i forhold til det å redde et forhold.

På en annen side - å ha sex med en elsker(inne) er noe man velger. Å få følelser for en annen, er noe man i mindre grad har valgt, selv om også det kan styres til en viss grad.

Skrevet
Spiller det noen rolle hva den andre damen sier?

Å forlange svar fra henne blir for dumt i mine ører, for det er jo han du skal stole på. For det du vet kan de ha avtalt hva hun skulle si.

Hadde min kjære gjort noe slikt mot meg hadde klærne hans vært på gressmatten utenfor huset uten koffert.

Det er lov å ha venner, men de vennene skal ikke ha noen problemer med å snakke med meg heller. Samtidig forstår jeg ikke hvor mye de egentlig har å snakke om siden er så pass mange meldinger.

Jeg hadde ikke stolt på en slik forklaring, men det er meg. Hva du velger å gjøre må være opp til deg. Men hadde jeg vært deg ville jeg forlangt at han ikke hadde mer kontakt med henne, for å vise deg at det er du som betyr noe.

En annen ting du kan gjøre er å spørre han hvordan han hadde følt det om det var du som hadde gjort noe slikt. Kanskje det kan få han til å tenke seg litt om.

Helt enig! :Nikke:

Jeg hadde ALDRI funnet meg i noen sånt,- synes saken stinker.

Tror du bør revurdere det forholdet... At han ikke klarer å være åpen, sier jo sitt og. Om han er uskyldig, bør han i allefall klare å forklare og slutte å sms`e så voldsomt med den damen...

:riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...