Gjest badeand1 Skrevet 29. november 2012 #161 Skrevet 29. november 2012 (endret) Jeg ser fremdeles ikke hva dette har med det bildet å gjøre Linken virka hos meg istad..hmm,. Her ser du hvertfall at det er Elena og at bildet er redigert. Endret 29. november 2012 av Mortem
Adele Skrevet 29. november 2012 #162 Skrevet 29. november 2012 Linken virka hos meg istad..hmm,. Her ser du hvertfall at det er Elena og at bildet er redigert. Prøvd på både mobil, iPad og pc. Alle gir samme side. Og, bildet du prøvde å legge ut kom ikke frem! Tror ikke det er ment to be at jeg skal se det
Gjest badeand1 Skrevet 29. november 2012 #163 Skrevet 29. november 2012 Prøvd på både mobil, iPad og pc. Alle gir samme side. Og, bildet du prøvde å legge ut kom ikke frem! Tror ikke det er ment to be at jeg skal se det Nei, da gir jeg opp! Poenget er at det er Elena.
Gjest Blur Skrevet 29. november 2012 #164 Skrevet 29. november 2012 Enig, Mortem! Jeg greier ikke å se det.. HAHA :fnise:
Gjest badeand1 Skrevet 29. november 2012 #165 Skrevet 29. november 2012 (endret) Enig, Mortem! Jeg greier ikke å se det.. HAHA :fnise: Det er det rareste... Edit: Nå er det borte for meg også! xD Endret 29. november 2012 av Mortem
Adele Skrevet 29. november 2012 #166 Skrevet 29. november 2012 Men det er fra The Sun Also Rises? Fra sesong to? Prøvde å google bildet, men det funka dårlig
Gjest badeand1 Skrevet 29. november 2012 #167 Skrevet 29. november 2012 Men det er fra The Sun Also Rises? Fra sesong to? Prøvde å google bildet, men det funka dårlig Det veit jeg ikke.
Gjest Blur Skrevet 30. november 2012 #168 Skrevet 30. november 2012 DA HAR JEG SETT EPISODEN!! HERREGUD, JEG ER FORNØYD. MEN FOR EN SLUTT!! Håper ikke at det på slutten er sant. Men altså. Skal ikke skrive noe mer enda, vil ikke spoile for dere som ikke har sett My Brothers Keeper. Fy søren, ååå!!! Gleder meg til neste episode allerede. ÅÅÅÅ.............
Gjest Blur Skrevet 30. november 2012 #169 Skrevet 30. november 2012 (endret) http://www.youtube. com/watch?v=CD-2AXPp0EU Og jeg kan vel oppsummere denne episoden i dette. Ikke se den hvis du IKKE har sett hele episoden. Det ødelegger alt. Måtte legge inn et mellomrom på linken hvis ikke så kom den opp. Så dere slipper å se den Endret 30. november 2012 av Blur
Gjest Memories Skrevet 30. november 2012 #170 Skrevet 30. november 2012 Åh, for en episode! Håper heller ikke det på slutten er sant, hadde jo heiet på dette utrolig lenge! Gleder meg til neste episode.
Gjest Blur Skrevet 30. november 2012 #171 Skrevet 30. november 2012 Åh, for en episode! Håper heller ikke det på slutten er sant, hadde jo heiet på dette utrolig lenge! Gleder meg til neste episode. Helt enig med deg. Det er jo det jeg har sittet å ventet på i evigheter!! Hvis slutten er sann *gråte* da dør jeg.
Adele Skrevet 30. november 2012 #172 Skrevet 30. november 2012 Utifa hva dere skriver må, har det noe med Elena og Damon å gjøre? Kontakt meg gjerne på pm om dere ikke vil avsløre så mye her!
Adele Skrevet 30. november 2012 #173 Skrevet 30. november 2012 Åh, for en episode! Håper heller ikke det på slutten er sant, hadde jo heiet på dette utrolig lenge! Gleder meg til neste episode. Helt enig med deg. Det er jo det jeg har sittet å ventet på i evigheter!! Hvis slutten er sann *gråte* da dør jeg. Spoilerboksen over er til dere to, altså
Gjest badeand1 Skrevet 30. november 2012 #174 Skrevet 30. november 2012 Skal se den nå, jeg.. herregud jeg gruer meg etter å ha lest kommentarene her inne.
Gjest Blur Skrevet 30. november 2012 #175 Skrevet 30. november 2012 Spoilerboksen over er til dere to, altså Oi, shit! Sorry :S Tenkte ikke noe over det! Mortem, oppdater oss etterpå!! Håper det går bra likevel:)
Gjest badeand1 Skrevet 30. november 2012 #176 Skrevet 30. november 2012 Slutten var da ikke så ille? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Gjest Memories Skrevet 30. november 2012 #177 Skrevet 30. november 2012 Slutten var da ikke så ille? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Jooo. Hadde jo håpet i evigheter på at det skulle bli Elena og Damon, og nå så det endelig ut til at det skulle skje. Men så viste det seg at hun sannsynlig bare er "trollbundet" (husker ikke ordet) av ham på samme måte som hybridene er mot Klaus.
Gjest Memories Skrevet 30. november 2012 #178 Skrevet 30. november 2012 Utifa hva dere skriver må, har det noe med Elena og Damon å gjøre? Kontakt meg gjerne på pm om dere ikke vil avsløre så mye her! Jepp!
Gjest badeand1 Skrevet 30. november 2012 #179 Skrevet 30. november 2012 (endret) Jooo. Hadde jo håpet i evigheter på at det skulle bli Elena og Damon, og nå så det endelig ut til at det skulle skje. Men så viste det seg at hun sannsynlig bare er "trollbundet" (husker ikke ordet) av ham på samme måte som hybridene er mot Klaus. Åja, sånn ja. Trodde det skjedde noe jævlig, jeg. Tolka innleggene deres litt feil. Jammen hun har da ikke vært trollbundet hele tia? Elena var jo litt betatt av Damon før hun ble vampyr.. eller har jeg vondt for det idag? Jeg er egentlig drittlei av at det er så mange sammensvergelser mellom nye folk som kommer inn. -_- Endret 30. november 2012 av Mortem
Gjest Memories Skrevet 30. november 2012 #180 Skrevet 30. november 2012 (endret) Joda, hun har det. Men nå var det jo snakk i om at hun alltid gjorde som han sa og alltid var enig i det han mente, og det høres jo mistenkelig ut. Som de sa på serien så kunne hun kun drikke fra blodårene til folk, hun drepte vampyrjegeren, hun likte plutselig den røde kjolen og diverse andre ting og det var jo ting som Damon hadde sagt til henne. Vanligvis er hun jo litt tilbakeholden og kritisk til han, men ikke nå tydeligvis. Men håper det bare er tilfeldig og at hun faktisk er forelsket i han på ordentlig og ikke pga at hun er trollbundet Jeg er også litt lei det. Og hva er det egentlig med han der professoren? Han vet jo tydeligvis en god del, og har tydeligvis planer om å bekjempe Klaus eller noe. Endret 30. november 2012 av Memories
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå