Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2012 #121 Skrevet 19. november 2012 Jeg smelter helt når Klaus viser at han er interessert i Caroline.
Gjest Blur Skrevet 19. november 2012 #122 Skrevet 19. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9DV_dlokiN8 Sjekk det ut! Ser ut som det blir noe Caroline og Klaus action der! 1
Gjest Blur Skrevet 19. november 2012 #123 Skrevet 19. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=sY8QlOCwmfc&feature=related Og her!
Lykkerusen Skrevet 19. november 2012 #124 Skrevet 19. november 2012 ååå! ble så glad da jeg så den soveromsscenen med Elena og Damon; måten de så på hverandre var herlig<3 Dumt det er nesten 2 uker til neste gang:o
Lykkerusen Skrevet 19. november 2012 #125 Skrevet 19. november 2012 IKKE LES DETTE OM DU IKKE VIL LESE EN MULIG SPOILER: Jeg har fått for øre at Elena sier hun elsker damon i episode 7!!! Can't wait!!! Gleder meg til fredag. Og jeg må si at det var et hyggelig gjensyn med Katherine i episode 6 Hun har så fantastisk fint hår. hvor finner du spoilere?^^
Gjest HunterLady Skrevet 19. november 2012 #126 Skrevet 19. november 2012 IIIIIIK! Jeg elsker denne serien og jeg elsker spoilers, så keep em coming!! Og Mortem; Jeg smelter også av Claus når han viser mykhet. Han er jo skjønn!!
Gjest Blur Skrevet 19. november 2012 #127 Skrevet 19. november 2012 hvor finner du spoilere?^^ Heeelt ærlig? Overalt! Jeg er så hekta at jeg kan finne på å se på videoer i noen "minutter" i løpet av dagen. Så finner jeg bilder hvor deler av manuset osv er lagt ut. Kan jo selvfølgelig være fake, men det er jo en sjanse man må ta :-) Anbefaler også å søke på promoer til hver enkelt episode! :-)
Gjest Blur Skrevet 28. november 2012 #128 Skrevet 28. november 2012 Nå har det vært stille for lenge i denne tråden, syntes jeg! Noen som gleder seg til fredag? Det gjør jeg!! 1
Gjest Blur Skrevet 28. november 2012 #129 Skrevet 28. november 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=IlKCbz4ris4 http://www.youtube.com/watch?v=NzvlRzkgFQo&feature=related Ooog for å være litt snillslem mot dere! ÅÅ, Klaus!! Endret 28. november 2012 av Blur
Lana Del Rey Skrevet 28. november 2012 #130 Skrevet 28. november 2012 Tok et gjensyn med alle sesongene for litt siden, er ferdig nå. Og jeg er bare enda mer hekta! Hadde jo glemt så mye.. Gleder meg masse til neste episode! Håper ikke de kommer til å dra det lenger ut, det med damon og elena. Hadde vært så typsik.. Og Caroline må bare dumpe taylor nå. Hun skal bli sammen med klaus!!
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2012 #131 Skrevet 28. november 2012 Tok et gjensyn med alle sesongene for litt siden, er ferdig nå. Og jeg er bare enda mer hekta! Hadde jo glemt så mye.. Gleder meg masse til neste episode! Håper ikke de kommer til å dra det lenger ut, det med damon og elena. Hadde vært så typsik.. Og Caroline må bare dumpe taylor nå. Hun skal bli sammen med klaus!! Jeg er så enig med alt du sier her. Nå kan de bare ikke drøye lenger! Dette har jeg ventet på siden episode 1 i sesong 1 liksom.. Og i den sesongen der hun kysser Damon da de dro på det motellet sammen med Jeremy, så blei jeg forelska i Florence & The Machine og var lykkelig en lang periode. De bare MÅ gå gang i det nå! Jeg er avhengig av dem!! :D Og Caroline og Claus ja. MMMMM <3 1
Lana Del Rey Skrevet 28. november 2012 #132 Skrevet 28. november 2012 Ah, elsker den episoden! Vi får bare krysse fingrene. Men jeg lurer på hva som kommer til å skje med Steffen om Elena og Damon blir sammen. Da er det kanskje ikke så mye vi får sett av han, ikke at jeg har noe i mot det, begynner å bli ganske lei av han.. De kan godt bare droppe Steffen og la Klaus få en større rolle! 1
Gjest Blur Skrevet 28. november 2012 #133 Skrevet 28. november 2012 Han heter vel Stefan? Uansett, så er jeg helt enig med dere i alt det andre. Men Stefan må ikke forsvinne helt. Han kan vel finne seg en eller annen. Det blir nok koselig
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #134 Skrevet 28. november 2012 Han heter vel Stefan? Uansett, så er jeg helt enig med dere i alt det andre. Men Stefan må ikke forsvinne helt. Han kan vel finne seg en eller annen. Det blir nok koselig Helt enig!
Lana Del Rey Skrevet 28. november 2012 #135 Skrevet 28. november 2012 Haha, stemmer! Fått Steffen fra venninna mi. Hun skriver det alltid slik og jeg pleier alltid å påpeke det. Men jaggu har jeg begynt med det jeg også Har forresten sett en liten spoiler med at Caroline og Klaus kommer til å være en del sammen fra nå av. Og hun ser noen andre sider av han. Jeg klarer bare ikke vente. Hater det å vente en uke for en ny episode. Og snart er det sikkert julepause =/ Huff
Gjest Blur Skrevet 28. november 2012 #136 Skrevet 28. november 2012 Hvis du ser på videoen jeg la ut tidligere her, så ser du at Klaus nesten inviterer seg selv med på det Mystic Falls greiene.. Han er så søt
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #137 Skrevet 28. november 2012 Hvis du ser på videoen jeg la ut tidligere her, så ser du at Klaus nesten inviterer seg selv med på det Mystic Falls greiene.. Han er så søt Og kjekk! Før likte jeg han ikke i det hele tatt, men nå er jeg jo småbetatt mens jeg ser episodene
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2012 #138 Skrevet 28. november 2012 Klaus er hunk! Han har et helt fantastisk blikk. Sensuelt, farlig og lidenskapelig på samme tid. Og denne synes jeg var litt morsom.. 1
Gjest Blur Skrevet 28. november 2012 #140 Skrevet 28. november 2012 Haha, HunterLady! Nå begynte jeg å le litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå