Gå til innhold

The Vampire Diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger ikke så mye med jeg. Jeg er på hva som skjer på FEM nå. Det er litt ekkelt.. Elena som spyr blod, og denne jegeren som driver, og skyter mennesker.

Haha, slik har jeg det også. Spent på hvorfor Elena kaster opp blodet! Og hva som skjer videre med Connor/Jeremy-greia..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååh!!!! Kommer Elijah igjen? Googlet "Vampire Diaries season 4 promo pictures" og kom over dette bildet :biggrin:

Gjest badeand1
Skrevet

ååååh!!!! Kommer Elijah igjen? Googlet "Vampire Diaries season 4 promo pictures" og kom over dette bildet :biggrin:

YES FUCK YES!!!!!!!!!

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg henger ikke så mye med jeg. Jeg er på hva som skjer på FEM nå. Det er litt ekkelt.. Elena som spyr blod, og denne jegeren som driver, og skyter mennesker.

Ekkelt ja.. Det er vampyrer, hva forventer du? :fnise:

Gjest Misteltein
Skrevet

Ekkelt ja.. Det er vampyrer, hva forventer du? :fnise:

Ja. Du har ett poeng. De må jo være syke i bland de! :fnise:

Skrevet

Elijah kommer igjen ja :-) Pratet med ei venninne som studerer i USA nå (college), og der går promoene for hver episode. Og hun mener at han kommer i jule-episoden? I hvert fall, så er det ganske naturlig at han kommer tilbake mener nå jeg da :D

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Mora eller faren til Jeremy var sikkert hunter. Kanskje han egentlig bare er halvbroren til Elena.. Vill gjetning. :P

Edit, han er adoptivbroren hennes ja.. hadde glemt det, jeg. Men nå leste jeg en liten spoiler så. -_- blehh. Aldri leit etter informasjon på google. :fnise:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke Elena som er adoptert?? Også er Jeremy helt biologisk fra "foreldrene" til Elena??? Eller hva har jeg bomma???? :fnise:

Skrevet

Er det ikke Elena som er adoptert?? Også er Jeremy helt biologisk fra "foreldrene" til Elena??? Eller hva har jeg bomma???? :fnise:

Elena er adoptert. Onkelen hennes er faren hennes, og "foreldrene" hennes er hennes tante og onkel. Er det rart man drikker, spør nå jeg..

Skrevet

Elena er adoptert. Onkelen hennes er faren hennes, og "foreldrene" hennes er hennes tante og onkel. Er det rart man drikker, spør nå jeg..

Deeet visste jeg jo, hahahahah... men jeg mente om Jeremy er adoptert eller noe?? :fnise:

Var det jeg fikk inntrykket av å lese mortem sitt innlegg:-)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeremy er adoptivbroren og biologiske fetteren til Elena.. visstnok..

Så da er han sønnen til Grayson og Miranda som er Elenas adoptiv farogmor og ekte tanteogonkel.

Faren til Elena (John Gilbert) er onkelen til Jeremy...

Skjønn det den som kan. :fnise: Går helt i surr her..

Prior to the beginning of the series, his parents died in a tragic car accident that Elena managed to survive

Hans foreldre døde, Elenas tante og onkel.. right?

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Det hadde jeg faktisk helt glemt! Ligger med influensa, så kunne jo sett alle sesongene i igjen :)

Gjest badeand1
Skrevet

Det hadde jeg faktisk helt glemt! Ligger med influensa, så kunne jo sett alle sesongene i igjen :)

Samme her. Inntil i går trodde jeg de var ordentlig søsken. :fnise: Har glemt ting og den familien er jo så innvikla.

Skrevet

Da har jeg sett episode 6. Slutten var vond syntes jeg, men veldig godt likt fordi. Satser på Delena i nærmeste framtid, tihihi!

• Liker 1
Skrevet

IKKE LES DETTE OM DU IKKE VIL LESE EN MULIG SPOILER:

Jeg har fått for øre at Elena sier hun elsker damon i episode 7!!! Can't wait!!! Gleder meg til fredag.

Og jeg må si at det var et hyggelig gjensyn med Katherine i episode 6 :) Hun har så fantastisk fint hår.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Episode 6 var jo rett og slett himmelsk!! Jeg ble sååååå glad av den slutten! Delena forever!

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, HunterLady! De passer perfekt. Jeg liker så godt hvordan har tar vare på henne :)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Katherine. <3

Det gjorde så vondt å se slutten på episode 6. :(

Skrevet

Jeg er helt enig, Mortem! Den var veldig vond å se på :-(

Og det kommer ingen episode til fredag! Den 22 er det thanksgiving dessverre... Så vi må vente LITT ekstra:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...