Adele Skrevet 3. november 2012 #81 Skrevet 3. november 2012 Ja. Er så nysgjerrig på hvorfor Jeremy kan se tatoveringen til Connor.Altså han har jo hunterblod i seg men hvordan? Hvem er Connor igjen? Eller er det noen vi blir kjent med i løpet av sesong 4?
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #83 Skrevet 3. november 2012 Takk for tips, skal prøve ut det. Men nettopp kjøpt meg en 100 ml-flaske med ren arganolje, så skal prøve det etter det Edit: hvor får man tak i det? Kjøpte denne fra Iherb. http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Extra-Virgin-Coconut-Oil-16-oz-454-g/2505 Stor krukke så denne kommer til å vare i flere år framover. 1
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #84 Skrevet 3. november 2012 Hvem er Connor igjen? Eller er det noen vi blir kjent med i løpet av sesong 4? Jepp. =) Connor er en vampire hunter. En forferdelig flink en sies det.
Adele Skrevet 3. november 2012 #85 Skrevet 3. november 2012 Jepp. =) Connor er en vampire hunter. En forferdelig flink en sies det. Får bare vente i spenning. Prøver å følge med på FEM, ellers lukker jeg meg bare inn i et skall, og ser på alle episodene med en gang..
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #86 Skrevet 3. november 2012 Får bare vente i spenning. Prøver å følge med på FEM, ellers lukker jeg meg bare inn i et skall, og ser på alle episodene med en gang.. Fem ligger bare tre episoder bak Usa da. ^^
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #87 Skrevet 3. november 2012 Misunner deg altså. (selvom jeg er singel nå) Jeg og exen begynte å se på serier sammen men han ble alltid lei av dem og ville ikke fortsette å se. Slemme eks Haha! Det er veldig deilig ja. Jeg setter utrolig pris på det. Den nettsiden har vært gull verdt for meg! Det tror jeg på. Ja. Er så nysgjerrig på hvorfor Jeremy kan se tatoveringen til Connor.Altså han har jo hunterblod i seg men hvordan? Hvis du ser ¨på promobildet til Jeremy så ser du at Jeremy har samme tattovering på seg selv.. Meget mystisk! Så kanskje Jeremy blir en av de fem? Jeg aner ikke, men gleder meg til å finne det ut.
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #88 Skrevet 3. november 2012 Det bildet har jeg ikke sett! Det forundrer meg ikke om han blir hunter.. Serien slutter ikke å overraske akkurat.
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #89 Skrevet 3. november 2012 Håper jeg ikke ødela noe for deg altså. Man kan lese egentlig endel ut av bildene som er lagt ut.. Og på bilde av Rebekah mener jeg at man kan se at hun har sverdet som en av de fem hadde. Men jeg er usikker på om det er det sverdet..
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #90 Skrevet 3. november 2012 Neida, blir bare enda mer gira jeg nå. No worries!
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #91 Skrevet 3. november 2012 Så bra! Nå må jeg gå :-D Nå skal jeg nemlig se på sesong 3 igjen, jippi!
Gjest HunterLady Skrevet 3. november 2012 #93 Skrevet 3. november 2012 Trekant mellom Elena, Damon og Stefan. (men det er jo litt ekkelt med tanke på at de er brødre ) Dette hadde jeg betalt for å få sett!!
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #94 Skrevet 3. november 2012 Dette hadde jeg betalt for å få sett!! Hell yeah. VIlle blitt med, jeg.
Adele Skrevet 3. november 2012 #95 Skrevet 3. november 2012 Fem ligger bare tre episoder bak Usa da. ^^ Haha, trodde de var lenger!
Adele Skrevet 3. november 2012 #96 Skrevet 3. november 2012 Håper jeg ikke ødela noe for deg altså. Man kan lese egentlig endel ut av bildene som er lagt ut.. Og på bilde av Rebekah mener jeg at man kan se at hun har sverdet som en av de fem hadde. Men jeg er usikker på om det er det sverdet.. Slemme eks Haha! Det er veldig deilig ja. Jeg setter utrolig pris på det. Det tror jeg på. Hvis du ser ¨på promobildet til Jeremy så ser du at Jeremy har samme tattovering på seg selv.. Meget mystisk! Så kanskje Jeremy blir en av de fem? Jeg aner ikke, men gleder meg til å finne det ut. Hvor finner dere disse bildene?
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #97 Skrevet 3. november 2012 Hvor finner dere disse bildene? http://www.cwtv.com/shows/the-vampire-diaries/photos Er noen bilder der ja.. Lykke til! Ellers så googler jeg det eller sjekker bildene på vampire diaries på facebook
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #98 Skrevet 7. november 2012 Flere som digger denne scenen?? I DO! (fra 00.00-1.43) www.youtube.com/watch?v=ZaG1ZMirvrY Delena <3 Anonym poster: 4031c8d01624e78f1ddb9aaad29dde6b
Gjest Blur Skrevet 8. november 2012 #99 Skrevet 8. november 2012 Flere som digger denne scenen?? I DO! (fra 00.00-1.43) www.youtube.com/watch?v=ZaG1ZMirvrY Delena <3 Anonym poster: 4031c8d01624e78f1ddb9aaad29dde6b Den scenen var fin! PÅ en rar måte, om jeg kan si det sånn. Jeg merker at jeg begynner å få litt avsmak på Bonnie. Hun skal legge seg opp i ALT, føler jeg.
Gjest Misteltein Skrevet 8. november 2012 #100 Skrevet 8. november 2012 Jeg henger ikke så mye med jeg. Jeg er på hva som skjer på FEM nå. Det er litt ekkelt.. Elena som spyr blod, og denne jegeren som driver, og skyter mennesker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå