Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #61 Skrevet 3. november 2012 (endret) Jepp. Det var det jeg tenkte på. Jeg er så forferdelig dårlig med ord innimellom at det er til å bli redd av. Det er det jeg tenkte på også. Og jeg lurer litt på hvor hun er nå - Katherine altså. Og jeg syntes synd på Caroline hvis Tyler har vært utro med henne. Og Klaus prater heeelt perfekt Tenkte også på Katherine inatt! Sist vi så henne var vel i den byen? Etter hun hjalp Damon? Mulig jeg er helt på bærtur. Det er ikke èn person jeg ikke liker i denne serien. Matt bryr jeg meg ikke så mye om men jeg misliker han ikke heller. Alle er liksom så... elsk! Trekant mellom Elena, Damon og Stefan. (men det er jo litt ekkelt med tanke på at de er brødre ) Edit; så ikke linken som Katherine.. Håååper vi får se henne igjen. Elsker håret hennes. Endret 3. november 2012 av Mortem 1
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #62 Skrevet 3. november 2012 Tenkte også på Katherine inatt! Sist vi så henne var vel i den byen? Etter hun hjalp Damon? Mulig jeg er helt på bærtur. Det er ikke èn person jeg ikke liker i denne serien. Matt bryr jeg meg ikke så mye om men jeg misliker han ikke heller. Alle er liksom så... elsk! Trekant mellom Elena, Damon og Stefan. (men det er jo litt ekkelt med tanke på at de er brødre ) Edit; så ikke linken som Katherine.. Håååper vi får se henne igjen. Elsker håret hennes. Ja, var det ikke sist vi så henne da? Etter at hun ga kuren til Damon? Herregud, ikveld skal meg og typen se på vampire diaries! Jeg bryr meg ikke så mye om Matt jeg heller. Men han er jo veldig sentral ift Caroline og Rebekah! Håret til Katherine er utrolig! Helt nydelig. Skulle ønske håret mitt var sånn også Og trekant.. Yummy 1
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #63 Skrevet 3. november 2012 Ja, var det ikke sist vi så henne da? Etter at hun ga kuren til Damon? Herregud, ikveld skal meg og typen se på vampire diaries! Jeg bryr meg ikke så mye om Matt jeg heller. Men han er jo veldig sentral ift Caroline og Rebekah! Håret til Katherine er utrolig! Helt nydelig. Skulle ønske håret mitt var sånn også Og trekant.. Yummy Vi liker de samme tingene vi. Er typen din også interessert i serien? Heldig! 1
Gjest Blur Skrevet 3. november 2012 #64 Skrevet 3. november 2012 Vi liker de samme tingene vi. Er typen din også interessert i serien? Heldig! Jeg får si som jeg sa til typen.. Det blir ikke vinkveld på oss kjære, men VDkveld!! Jeg er veldig veldig heldig sånn sett ja! Vi kan se på alt av serier sammen. Vi ser på alt fra true blood, vampire diaries, fringe, borgias osv. til top gear! Det er deilig :-D Jeg gleder meg til episode 6, den så veldig veldig lovende ut!
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #65 Skrevet 3. november 2012 Jeg får si som jeg sa til typen.. Det blir ikke vinkveld på oss kjære, men VDkveld!! Jeg er veldig veldig heldig sånn sett ja! Vi kan se på alt av serier sammen. Vi ser på alt fra true blood, vampire diaries, fringe, borgias osv. til top gear! Det er deilig :-D Jeg gleder meg til episode 6, den så veldig veldig lovende ut! Misunner deg altså. (selvom jeg er singel nå) Jeg og exen begynte å se på serier sammen men han ble alltid lei av dem og ville ikke fortsette å se.
Adele Skrevet 3. november 2012 #66 Skrevet 3. november 2012 Tihi, jeg har fått med meg dette. Men jeg syntes hun er litt morsom og veldig underholdende - fordi det er jo hun i bøkene som er ansvarlig for Elenas "død" - eller at hun blir til en vampyr. Og vi ser jo en god del til henne der. Uansett, så ser vi nok henne kanskje snart tror jeg? og takk for linken til nettstedet!! Den nettsiden har vært gull verdt for meg!
Adele Skrevet 3. november 2012 #67 Skrevet 3. november 2012 Edit; så ikke linken som Katherine.. Håååper vi får se henne igjen. Elsker håret hennes. Håret mitt er egentlig veldig krøllete, så får høre ofte at jeg er så lik Katherine/Elena/Nina når jeg har midtskill. Var faktisk på et jobbintervju (gruppe) der vi skulle leke selger og kunde. Jeg ble kunde, og hun som jeg skulle leke med bare "Du kan jo komme inn for å si at du skal kle deg ut som Nina Dobrev. Du er jo såååå lik henne!!". Jeg aner ikke hvem hun jenta var, og hun visste ikke at jeg har hørt det før Klager ikke altså!
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #68 Skrevet 3. november 2012 Håret mitt er egentlig veldig krøllete, så får høre ofte at jeg er så lik Katherine/Elena/Nina når jeg har midtskill. Var faktisk på et jobbintervju (gruppe) der vi skulle leke selger og kunde. Jeg ble kunde, og hun som jeg skulle leke med bare "Du kan jo komme inn for å si at du skal kle deg ut som Nina Dobrev. Du er jo såååå lik henne!!". Jeg aner ikke hvem hun jenta var, og hun visste ikke at jeg har hørt det før Klager ikke altså! Du må jo ikke skrive sånt, blir jo nysgjerrig på hvordan håret ditt ser ut. Men heldig er du hvertfall!
Adele Skrevet 3. november 2012 #69 Skrevet 3. november 2012 (endret) Du må jo ikke skrive sånt, blir jo nysgjerrig på hvordan håret ditt ser ut. Men heldig er du hvertfall! Eneste jeg fant helt naturlig, er dette. Men det bildet er fra 2009, så ja.. Edit: kan jeg legge ut dette bildet? Siden det står to flasker med vodka på venstre side av bildet? Endret 3. november 2012 av adele.bethune 1
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #70 Skrevet 3. november 2012 (endret) Eneste jeg fant helt naturlig, er dette. Men det bildet er fra 2009, så ja.. Edit: kan jeg legge ut dette bildet? Siden det står to flasker med vodka på venstre side av bildet? Åå, så fint! Ser "fuktig" ut og har mye glans. ^^ Endret 3. november 2012 av Mortem 1
Adele Skrevet 3. november 2012 #71 Skrevet 3. november 2012 Åå, så fint! Ser "fuktig" ut og har mye glans. ^^ Det er tatt i Sydenland, så sikkert derfor det ser fuktig ut. Dusjet rett før besøket kom, også dro vi igang spontant et vors (alt er sååå mye lettere i sydligere strøk!). Glansen har det bare blitt mer av.. Men takk! Setter pris på gode kommentarer tilbake på håret
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #72 Skrevet 3. november 2012 Det er tatt i Sydenland, så sikkert derfor det ser fuktig ut. Dusjet rett før besøket kom, også dro vi igang spontant et vors (alt er sååå mye lettere i sydligere strøk!). Glansen har det bare blitt mer av.. Men takk! Setter pris på gode kommentarer tilbake på håret Jeg har forferdelige problemer med å ordlegge meg riktig. Det jeg mener med fuktig er det motsatte av tørt, hvis du skjønner? Var ment som et kompliment altså. 1
Adele Skrevet 3. november 2012 #73 Skrevet 3. november 2012 Jeg har forferdelige problemer med å ordlegge meg riktig. Det jeg mener med fuktig er det motsatte av tørt, hvis du skjønner? Var ment som et kompliment altså. Åja, haha. Trodde du mente fuktig som i frizzy Men, det er jo naturlig krøllete. Aka naturlig slitt.. Håret er slitt med en gang etter at frisøren har satt sine hender i det.. Og jeg har ikke råd til å besøke frisøren annenhver uke.. Meeen.. Nå sporer vi vel av litt her? Selv om vi indirekte snakker om håret til Katherine. Men ja, elsker stilen hennes. Den er så chic, men allikevel har det noe mørkt over seg. Beskriver personligheten hennes veldig!
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #74 Skrevet 3. november 2012 (endret) Åja, haha. Trodde du mente fuktig som i frizzy Men, det er jo naturlig krøllete. Aka naturlig slitt.. Håret er slitt med en gang etter at frisøren har satt sine hender i det.. Og jeg har ikke råd til å besøke frisøren annenhver uke.. Meeen.. Nå sporer vi vel av litt her? Selv om vi indirekte snakker om håret til Katherine. Men ja, elsker stilen hennes. Den er så chic, men allikevel har det noe mørkt over seg. Beskriver personligheten hennes veldig! Ja, huff.. vi gjør det. :/ jeg er ikke så fan av avsporing men det er så lett å bli revet med i praten En siste liten avsporing. Anbefaler kokosolje i håret. Prøvde det i går og håret ble supermykt og skinnende. Billig er det også. Endret 3. november 2012 av Mortem
Gjest HunterLady Skrevet 3. november 2012 #75 Skrevet 3. november 2012 Klaus er min nye favoritt! <3 Damon er selvsagt alltid øverst, men Klaus er så utrolig sexy i sin væremåte, kroppsspråk og ikke minst i sitt faktiske språk. Jeg skulle ønske alle menn gikk rundt og snakket med slik aksent! Og ellers er jeg blitt litt sliten av at Elana er så sutrete, men sånn er hun vel bare..
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #76 Skrevet 3. november 2012 Savner Elijah, jeg. Han var så stilig.
Gjest HunterLady Skrevet 3. november 2012 #77 Skrevet 3. november 2012 Savner Elijah, jeg. Han var så stilig. Ja, han var en ganske stilig og galant fyr! Husker at han var skikkelig "bad guy" når man først ble introdusert for ham, og jeg var livredd hele fyren. Men plutselig viste det seg at Elijah var en liten hundevalp i forhold til broren!! :D
Gjest badeand1 Skrevet 3. november 2012 #79 Skrevet 3. november 2012 Ja, han var en ganske stilig og galant fyr! Husker at han var skikkelig "bad guy" når man først ble introdusert for ham, og jeg var livredd hele fyren. Men plutselig viste det seg at Elijah var en liten hundevalp i forhold til broren!! :D Ja. Er så nysgjerrig på hvorfor Jeremy kan se tatoveringen til Connor.Altså han har jo hunterblod i seg men hvordan?
Adele Skrevet 3. november 2012 #80 Skrevet 3. november 2012 (endret) Ja, huff.. vi gjør det. :/ jeg er ikke så fan av avsporing men det er så lett å bli revet med i praten En siste liten avsporing. Anbefaler kokosolje i håret. Prøvde det i går og håret ble supermykt og skinnende. Billig er det også. Takk for tips, skal prøve ut det. Men nettopp kjøpt meg en 100 ml-flaske med ren arganolje, så skal prøve det etter det Edit: hvor får man tak i det? Endret 3. november 2012 av adele.bethune
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå