Gå til innhold

The Vampire Diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg sånn til neste episode.

Endret av Blur
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Episode 4 er sett! Sjokkert over slutten, men ellers bra. Hvorfor måååå Stefan på død og liv gjøre Elena til et menneske?

Og dansinga mellom Damon og Elena!!! ååå, de er så flotte sammen

Skrevet

Har sett første sesong på netflix nå. Tar det seg opp? Syntes serien var litt.. meh.

Skrevet (endret)

Ja, bra episode! Men jeg håper Elena og Damon kan bli sammen snart!! Jeg har venta så lenge på det. Noen som har lest bøkene? Når skjer det?

Anon: Jeg blir mer og mer hekta etter hver episode jeg ser. Husker det tok nesten 15 episoder før jeg begynte å like TVD. Har alltid syntes vampyr filmer og serier er litt vel.. teite. Men jeg elsker TVD nå :)

Endret av Susiq
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

DET HER BLIR FAENMEG BARE BEDRE OG BEDRE ÅÅÅHHHHH

men jeg er litt lei av at hveeeer gang de møter noen som skal være snille så er de egentlig slemme og har baktanker med alt.

Ble så rørt av Klaus når han felte en tåre... Ååhh.

Mot slutten av sesongen så vedder jeg på at Steffen ofrer livet sitt for å kurere Elena.

Endret av Mortem
Skrevet

Han gjør ihvertfall ikke det i bøkene! Men så er bøkene heeelt forskjellige fra serien også... Så vi skal aldri si aldri!

Stefan er en fin karakter han, veldig trygg og stabil. Det er bare det at jeg føler Damon er mer rett for Elena. Når skal hun forstå det selv? :fnise: :fnise:

DET HER BLIR FAENMEG BARE BEDRE OG BEDRE ÅÅÅHHHHH

men jeg er litt lei av at hveeeer gang de møter noen som skal være snille så er de egentlig slemme og har baktanker med alt.

Ble så rørt av Klaus når han felte en tåre... Ååhh.

Mot slutten av sesongen så vedder jeg på at Steffen ofrer livet sitt for å kurere Elena.

Gjest badeand1
Skrevet

Han gjør ihvertfall ikke det i bøkene! Men så er bøkene heeelt forskjellige fra serien også... Så vi skal aldri si aldri!

Stefan er en fin karakter han, veldig trygg og stabil. Det er bare det at jeg føler Damon er mer rett for Elena. Når skal hun forstå det selv? :fnise: :fnise:

Gudsjelov. :fnise: Det hadde rett og slett blitt for dumt..

Skrevet (endret)

Gudsjelov. :fnise: Det hadde rett og slett blitt for dumt..

Meeen, det ville ikke sjokkert meg om de har gjort det om.. Nå kommer jeg til å sitte å gruble på dette helt til alle episodene har kommet ut. Hahahaha! :fnise:

Men jeg kan love deg at hvis det er noen likhetstrekk mellom bøkene og serien, såå har vi mange godbiter i vente! :danse: (i form av masse overraskelsesmomenter osv.)

Endret av Blur
Gjest badeand1
Skrevet

Meeen, det ville ikke sjokkert meg om de har gjort det om.. Nå kommer jeg til å sitte å gruble på dette helt til alle episodene har kommet ut. Hahahaha! :fnise:

Men jeg kan love deg at hvis det er noen likhetstrekk mellom bøkene og serien, såå har vi mange godbiter i vente! :danse: (i form av masse overraskelsesmomenter osv.)

Sorry! :gullengel:

Åå, godt å høre. :jepp: Det er en av de tinga jeg elsker med den serien, ikke èn episode er kjedelig og det skjer noe nytt hele tia. :danse:

Skrevet

Er det noe homsesesex i denne serien??

Anonym poster: 3640910af3ccec4b65ad091ba68fa33a

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

what

Endret av Mortem
Skrevet

Er det noe mannekos i denne serien?

Skrevet

Tror du blander True Blood og Vampire Diaries nå altså! Haha, drøyt!!

• Liker 1
Skrevet

Tror du blander True Blood og Vampire Diaries nå altså! Haha, drøyt!!

Det gjør jeg faktisk... beklager! :fnise:

Skrevet

Sorry! :gullengel:

Åå, godt å høre. :jepp: Det er en av de tinga jeg elsker med den serien, ikke èn episode er kjedelig og det skjer noe nytt hele tia. :danse:

Du er tilgitt! :fnise:

Jeg måtte nødt til å begynne å lese bøkene fordi jeg er sååå nysjerrig.

Og jeg syntes at Elena minte meg litt om Katherine i episode 4. (sesong 4 for de som lurer) Noen tanker om dette?

Gjest badeand1
Skrevet

Du er tilgitt! :fnise:

Jeg måtte nødt til å begynne å lese bøkene fordi jeg er sååå nysjerrig.

Og jeg syntes at Elena minte meg litt om Katherine i episode 4. (sesong 4 for de som lurer) Noen tanker om dette?

På den festen med Damon?

Det er ikke så veldig rart med tanke på at Elena er dobbelgangeren (for et ord) til Katherine, og nå som Elena er vampyr så ligner de nok mer og mer. De har nok noe til felles når det kommer til personlighet. =)

Jeg er så betatt av Klaus jeg. Nydelige aksenten hans. <3 Samme med Rebekah. Det er så nydelig å høre på!

Skrevet

På den festen med Damon?

Det er ikke så veldig rart med tanke på at Elena er dobbelgangeren (for et ord) til Katherine, og nå som Elena er vampyr så ligner de nok mer og mer. De har nok noe til felles når det kommer til personlighet. =)

Jeg er så betatt av Klaus jeg. Nydelige aksenten hans. <3 Samme med Rebekah. Det er så nydelig å høre på!

Jepp. Det var det jeg tenkte på. Jeg er så forferdelig dårlig med ord innimellom at det er til å bli redd av.

Det er det jeg tenkte på også. Og jeg lurer litt på hvor hun er nå - Katherine altså. Og jeg syntes synd på Caroline hvis Tyler har vært utro med henne.

Og Klaus prater heeelt perfekt :rodmer:

Skrevet

Jepp. Det var det jeg tenkte på. Jeg er så forferdelig dårlig med ord innimellom at det er til å bli redd av.

Det er det jeg tenkte på også. Og jeg lurer litt på hvor hun er nå - Katherine altså. Og jeg syntes synd på Caroline hvis Tyler har vært utro med henne.

Og Klaus prater heeelt perfekt :rodmer:

"Katherine says that he has to, because she needs him to feel, specifically, feel angry at Klaus for everything he has done. She convinces him to steal the coffins that the originals were kept in, greatly angering Klaus, then puts about a million miles between her and Klaus. Her current whereabouts are unknown and she hasn't been seen since then."

http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Katherine_Pierce

Skrevet (endret)

"Katherine says that he has to, because she needs him to feel, specifically, feel angry at Klaus for everything he has done. She convinces him to steal the coffins that the originals were kept in, greatly angering Klaus, then puts about a million miles between her and Klaus. Her current whereabouts are unknown and she hasn't been seen since then."

http://vampirediarie...atherine_Pierce

Tihi, jeg har fått med meg dette. Men jeg syntes hun er litt morsom og veldig underholdende - fordi det er jo hun i bøkene som er ansvarlig for Elenas "død" - eller at hun blir til en vampyr. Og vi ser jo en god del til henne der. Uansett, så ser vi nok henne kanskje snart tror jeg?

og takk for linken til nettstedet!! :laugh:

Endret av Blur
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...