Gå til innhold

The Vampire Diaries

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Enig, de skulle fulgt Buffy litt mer og hatt en superbad villian for hver sesong. Blir litt for teit når de drar det så langt over flere sesonger, så det blir kjedelig, og de slemme ender opp som snille og vil leve high school livet. Kjøper ikke den. Klaus og resten av søskene hadde så stort potensiale. Katherine har også taps seg veldig. Det samme skjer med Silas. Så hu som lager serien er rævva på å lage en skikkelig villian. Men jeg kan ikke få nok av damon og elena, så må jo selvsagt se videre til min store fortvilelse..

Enig i at de trenger en skikkelig skurk. Alle med potensiale til å være skikkelige onde og lage masse drama ender jo opp som pusekatter til slutt.

Syns forøvrig Matt var så skjønn i siste episode :) Og den "talen" som Damon ga til Elena? *sukk*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Minner denne mest om True blood eller Pretty litle liars?

Anonymous poster hash: 4927f...d71

Skrevet

Minner denne mest om True blood eller Pretty litle liars?Anonymous poster hash: 4927f...d71

True blood, bare mer high school

Skrevet

Er vel bedre å si at det er en mellomting mellom Twilight og True Blood, kanskje?

• 1 måned senere...
Skrevet

Ååå... Elsker denne serien! Klaus og Caroline all the way!

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som vet når det starter opp igjen? Finner det ikke på Fem sine sider.

Skrevet

Noen som vet når det starter opp igjen? Finner det ikke på Fem sine sider.

Starter igjen torsdag kveld (USA tid).

Skrevet

Starter igjen torsdag kveld (USA tid).

Det vet jeg, men når begynner det her? Kan Fem ha sluttet å sende siden det ikke står noe info om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...