Gå til innhold

The Vampire Diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siste episode ødela meg litt.

Stakkars Elena og Jeremy

Må si det samme! Men jeg blir mer og mer lei serien da nye historier blir diktet opp hele tiden, det er som om de prøver å finne en kur og løsning på alle problene deres.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er dere kommet? :) Jeg er på S04e18!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er på episode 3 :) Har nettopp begynt å se den på Netflix. Er serien ferdig? Ligger hele på Netflix?

AnonymBruker
Skrevet

Nei serien er ikke ferdig. Kommer ny episode hver uke, men vet ikke hvor lenge det varer. Synes VD begynner å tape seg. Elena er alltid så sur og det blir diktet opp nye historier.

Anonym poster: 4154ee51602f19a67718f23e658738e0

Skrevet

Syntes serien er fin jeg. Gleder meg til sesongfinalen!

Skrevet

DV har en konktrakt på hvertfall 6 sesonger.

Nyyx: ja, jeg også!

Håper bare ikke Jeremy kommer tilbake for godt. Har aldri likt han!

Skrevet

Elena er jo den mest irriterende karakteren i hele serien.

• Liker 3
Skrevet

Noen som har sett finalen (episode 23) av sesong 4? Jeg så den ferdig akkurat nå....speechless.... :hakeslepp:

Kan ikke annet enn å glede meg til sesong 5! :biggrin:

Gjest badeand1
Skrevet

Noen som har sett finalen (episode 23) av sesong 4? Jeg så den ferdig akkurat nå....speechless.... :hakeslepp:

Kan ikke annet enn å glede meg til sesong 5! :biggrin:

Sett den nå og jeg er ikke sikker på om jeg skjønte det helt, jeg.. :fnise:

Dør Steffen nå da?

Skrevet

Sett den nå og jeg er ikke sikker på om jeg skjønte det helt, jeg.. :fnise:

Dør Steffen nå da?

Nei, jeg tror han bare "tørker ut" siden han ikke får blod. På samme måte som Silas. Når han får blod igjen, blir han "levende". Det er sånn jeg har forstått det, men er ikke 100% sikker.

:biggrin:

Skrevet

Stefan (som han heter) dør ikke. Han blir tørket ut. Så siste episode når den kom ut faktisk. Jævlig morsomt plott. Herregud, som jeg gleder meg til neste sesong. Var det Oktober det begynte igjen?

Uansett, jeg er storfornøyd :)

Og for oss som elsker Delena <3

• Liker 2
Skrevet

Blir spennende å se om de tenker å gi han dobbel rolle slik som Elena da, eller om Silas kommer til å late som at han er Stefan. Synes Elena mestrer begge rollene, jeg tror på det, men jeg tviler på at Stefan klarer det samme. Han er som regel helt monoton, så med mindre det er slik karakteren er skrevet og ikke slik skuespilleren er, kommer jo Silas til å være det også.

Skrevet

Jeg tror Silas kommer til å late som at han er Stefan, helt til Elena og Damon begynner å merke at noe ikke er helt som det skal være :lur: Tror ikke det kommer til å ta mange episodene i sesong 4 før det ekte Stefan er tilbake :biggrin:

Skrevet

Åh, jeg forguder Vampire Diaries! Begynte å se for et par uker siden, og er nå halvveis i sesong 2! Selv om jeg elsker Stefan og Elena sammen (Stefan er jo godheten selv :hjerte:), men hjertet mitt banker for Delena! :rodmer:. Scenen hvor Damon og Elena er på trappa utenfor Elenas hus (rett etter at de hadde vært på skolen hvor Isobel jobbet), og Elena sa til Damon at de aldri kom til å bli venner igjen - herregud som tårene rant! Eeeeelsker at Damon er en bad boy, men helt innerst inne, så er han jo faktisk god, haha! Og så fantastisk kjekk, da!

Begynner å bli en smule lei Bonnie allerede. Hun lager liksom så utrolig mye unødvendig drama, og så synes jeg ikke hun spiller så veldig bra, så da blir det igrunn bare irriterende.

• Liker 1
Skrevet

Er midt i sesong 3 og trodde aldri jeg skulle bli så hekta på en serie! Herregud jeg er jo hodestups forelska i Damon!! :rodmer:

Hva med bøkene? Noen som har lest de? Kan ikke finne de på norsk. Er de bare på engelsk?

Gjest Novacane
Skrevet

Ah, Damon <3 Selv har jeg sett alle sesongene ferdig(skal ikke spoile noe) men.. jeg må si at jeg syns serien har tapt seg veldig:/ Klarer ikke stoppe å se da, mye på grunn av Damon :rodmer:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Enig. De begynner å dra serien litt langt ut nå syns jeg.

Endret av Mortem
Skrevet

Hva med bøkene? Noen som har lest de? Kan ikke finne de på norsk. Er de bare på engelsk?

Ja, foreløpig er de bare å finne på engelsk :)

Skrevet

Ah, Damon <3 Selv har jeg sett alle sesongene ferdig(skal ikke spoile noe) men.. jeg må si at jeg syns serien har tapt seg veldig:/ Klarer ikke stoppe å se da, mye på grunn av Damon :rodmer:

Enig, de skulle fulgt Buffy litt mer og hatt en superbad villian for hver sesong. Blir litt for teit når de drar det så langt over flere sesonger, så det blir kjedelig, og de slemme ender opp som snille og vil leve high school livet. Kjøper ikke den. Klaus og resten av søskene hadde så stort potensiale. Katherine har også taps seg veldig. Det samme skjer med Silas. Så hu som lager serien er rævva på å lage en skikkelig villian. Men jeg kan ikke få nok av damon og elena, så må jo selvsagt se videre til min store fortvilelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...