Gå til innhold

The Vampire Diaries

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Men scenen med Damon Og Elena på slutten av forrige episode var hot.. venta lenge på det !! Minna meg faktisk BITTELITT om Ana Steele og Christian Grey haha

Anonym poster: 4031c8d01624e78f1ddb9aaad29dde6b

Atte hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hvem?

hehe fifty shades bøkene........

Anonym poster: 4031c8d01624e78f1ddb9aaad29dde6b

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere som har sett den nye promoen?:D

Skrevet

Den har vært ute en stund faktisk! Gleder meg til 18 Januar når jeg kan se den :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gleder meg! Må kommer de originale vampyrene tilbake yaaaasy!

Skrevet

Noen som vet når VD begynner igjen i Norge? Skjermen min bare fryser ved media, så får ikke lastet ned :(

Skrevet

Har ikke peiling, men tror det ligger ute på fem.no sine hjemmesider! Hvem episode sluttet dere på her i Norge? :)

Skrevet (endret)

Jeg får så vondt av Klaus i denne scenen. Kom bare på den nå som jeg nevnte den :fnise:

Edit: Aner ikke hvordan jeg får inn filmsnutter her, så legger bare ved linken!

Edit 2: Åja, nå skulle det fungere, ja!

Endret av Adele
Skrevet

Åh, sjekket Facebook-siden til Fem - de sier at VD er tilbake på skjermen i mars!

Skrevet

I mars? Er de steine de eller? Hahahahaha... Jeg skal i hvert fall følge USA, haha

Skrevet

Unge Mødre tok over sendetiden etter jul, så sikkert derfor. Nok en grunn til å mislike det programmet..

Skrevet

Enig med deg. Helt utrolig med sååå lang ventetid, da kunne de heller ventet til de hadde alle episodene.

• Liker 1
Skrevet

Endelig en ny episode! Venter med å se den til i kveld, gleder meg!! :D

Gjest badeand1
Skrevet

Herregud herregud herregud!! happy-120.gifhappy-124.GIF Skal vente til i natt. ^^ GLEDER MEG.

Skrevet

Gled dere!:D så den nettopp :danse:

Skrevet

Den siste episoden som er komt ut var så bra!!!! Blir helt hypnotisert når jeg følger med, og blir trist når episoden er ferdig. For et liv. :fnise:

Spoiler:

Får helt vondt inni meg av Stefan! :-/ Stakkars fyr. Elena fortjener ikke å få han tilbake iallefall, selv om hun passer best sammen med Damon. JEG ELSKER DAMON!!!

Anonym poster: 135347fac6914df919c4a08e49c1dde8

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Yes, Rebekah tilbake. Og April er hennes lille bitch.

:ler:

Men hvordan kan plutselig Rebekah få dem til å snakke sant nå? Husker ikke, jeg..

Digger forresten den lille facebook relaterte kommentaren til Damon. :D

Endret av Mortem
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...