Gjest Blur Skrevet 8. desember 2012 #201 Skrevet 8. desember 2012 Jeg elsker Elena enda jeg. :-) Og det er sesongfinale før jul neste gang. Så, da får vi se hva som skjer neste gang så må vi vente LENGE Og jeg liker ikke Caroline så mye nå jeg, hahahaha
Gjest Blur Skrevet 8. desember 2012 #202 Skrevet 8. desember 2012 Men om han dør, så dør jo også blodlinjen hans? Er ikke Katherine og de i hans blodlinje? Da dør de i han sin blodlinje ja. 1
Adele Skrevet 8. desember 2012 #203 Skrevet 8. desember 2012 Da dør de i han sin blodlinje ja. Grei sesongavslutning - drep alle sammen. Ferdig med det.
Gjest Blur Skrevet 8. desember 2012 #204 Skrevet 8. desember 2012 Grei sesongavslutning - drep alle sammen. Ferdig med det. Mest sannsynligvis så tenker jeg nok at Klaus har visst om dette hele tiden - eller så kommer han seg unna knipa på en eller annen måte håper jeg på. Hvis Klaus dør, så dør en stor del av VD for meg også. Han er kjempe viktig for meg( )
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #205 Skrevet 8. desember 2012 Jammen skulle ikke Elijah komme tilbake?
Gjest Blur Skrevet 8. desember 2012 #206 Skrevet 8. desember 2012 Jammen skulle ikke Elijah komme tilbake? Jo, det ser sånn ut. Men dette er jo bare avsluttning før julen. I Januar kommer det tilbake igjen. Og de vil nok ikke legge det ut i en promo at han kommer tilbake. Blir nok en suprise suprise!!
Adele Skrevet 8. desember 2012 #207 Skrevet 8. desember 2012 Jammen skulle ikke Elijah komme tilbake? Han skal vel komme tilbake i løpet av sesongen her. Han er så gentleman!
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #208 Skrevet 8. desember 2012 Jo, det ser sånn ut. Men dette er jo bare avsluttning før julen. I Januar kommer det tilbake igjen. Og de vil nok ikke legge det ut i en promo at han kommer tilbake. Blir nok en suprise suprise!! Men jeg kan ikke vente! Vil ha han NU! 1
Gjest HunterLady Skrevet 9. desember 2012 #209 Skrevet 9. desember 2012 Ohlala sier jeg bare. Denne episoden var heit! Jeg ble som en fnisete tenåring av de sexscenene. Fy faen så deilig Damon er! Jeg håper bare nå at de finner et eller annet trikseludo som gjør at Elena kan bli ordentlig sammen med ham uten å måtte være "sired" eller forlate livet hans. Og Caroline liker jeg ikke. Synes hun er en bitch som er veldig hyklersk. Hun er liksom blitt moralens vokter, og det irritererer meg at hun legger seg opp i ting hun ikke har noe med. Bonnie er KJEEEEEEDELIG. Elena irriterer meg fordi hun kan være litt vel dramatisk av seg, men jeg liker henne og har alltid gjort det Klaus skal forresten ikke dø. Aldri!! 1
Lana Del Rey Skrevet 9. desember 2012 #210 Skrevet 9. desember 2012 Tviler på at Klaus kommer til å dø. De hadde tenkt å la han dø i sesongavslutningen i tredje sesong. Men når skriverne for serien så på forskjellige forum på nettet valgte de å ikke drepe han siden de fleste likte han så godt. Så det er jeg ikke redd for! Elena og Damon var orginalt i bøkene "endgame" som de kaller det, det parret som ender opp sammen til slutt. Men etter første sesong da alle elsket Stefan og Elana sammen bestemte forfatteren og skrive det om, eller ble spurt av skriverne for serien. Noe hun antagelig ikke vil gjøre etter at de fleste heier på Elena og Damon nå =) Og siden alle har lyst å se Caroline og Klaus sammen så kan det nok hende at det skjer også! De er kjent for å skrive serien akkurat slik fansen vil ha den.
Gjest HunterLady Skrevet 10. desember 2012 #211 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Tviler på at Klaus kommer til å dø. De hadde tenkt å la han dø i sesongavslutningen i tredje sesong. Men når skriverne for serien så på forskjellige forum på nettet valgte de å ikke drepe han siden de fleste likte han så godt. Så det er jeg ikke redd for! Elena og Damon var orginalt i bøkene "endgame" som de kaller det, det parret som ender opp sammen til slutt. Men etter første sesong da alle elsket Stefan og Elana sammen bestemte forfatteren og skrive det om, eller ble spurt av skriverne for serien. Noe hun antagelig ikke vil gjøre etter at de fleste heier på Elena og Damon nå =) Og siden alle har lyst å se Caroline og Klaus sammen så kan det nok hende at det skjer også! De er kjent for å skrive serien akkurat slik fansen vil ha den. Dette hørtes bra ut. Så jeg velger å tro at hvert eneste ord du sa her er sant.. Endret 10. desember 2012 av HunterLady
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2012 #212 Skrevet 11. desember 2012 Tviler på at Klaus kommer til å dø. De hadde tenkt å la han dø i sesongavslutningen i tredje sesong. Men når skriverne for serien så på forskjellige forum på nettet valgte de å ikke drepe han siden de fleste likte han så godt. Så det er jeg ikke redd for! Elena og Damon var orginalt i bøkene "endgame" som de kaller det, det parret som ender opp sammen til slutt. Men etter første sesong da alle elsket Stefan og Elana sammen bestemte forfatteren og skrive det om, eller ble spurt av skriverne for serien. Noe hun antagelig ikke vil gjøre etter at de fleste heier på Elena og Damon nå =) Og siden alle har lyst å se Caroline og Klaus sammen så kan det nok hende at det skjer også! De er kjent for å skrive serien akkurat slik fansen vil ha den. Det liker jeg ikke.. syns det ikke er noe gøy med serier der alt jeg vil skal skje - skjer. Litt faenskap må det inneholde. På godt og vondt. Syns det blir feil at forfatteren skal la seg "styre" av fansen..
Adele Skrevet 11. desember 2012 #213 Skrevet 11. desember 2012 Det liker jeg ikke.. syns det ikke er noe gøy med serier der alt jeg vil skal skje - skjer. Litt faenskap må det inneholde. På godt og vondt. Syns det blir feil at forfatteren skal la seg "styre" av fansen.. Skjønner deg godt, Mortem. MEN ... Det er alltid et men ... om de ikke gjør som seerne vil, så mister de etterhvert seere, noe som igjen betyr at de taper penger, som igjen betyr at de ikke får gjort en ny sesong.
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2012 #214 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Skjønner deg godt, Mortem. MEN ... Det er alltid et men ... om de ikke gjør som seerne vil, så mister de etterhvert seere, noe som igjen betyr at de taper penger, som igjen betyr at de ikke får gjort en ny sesong. Du har et godt poeng. ^^ Enig med deg. Endret 11. desember 2012 av Mortem 1
Gjest Blur Skrevet 14. desember 2012 #215 Skrevet 14. desember 2012 Ahh, hvorfor har ikke neste episode kommet ut enda!!?
Gjest Blur Skrevet 14. desember 2012 #216 Skrevet 14. desember 2012 Holyyy shit!! For en episode og for en avsluttning til jul!!! Ahh, herlig!
Gjest Blur Skrevet 14. desember 2012 #217 Skrevet 14. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?v=fi__o-rWU84 Som sagt neste episode kommer ikke før JANUAR ........... Den 17 (tror jeg??)
Adele Skrevet 14. desember 2012 #218 Skrevet 14. desember 2012 Kjente jeg ble så happy over gårsdagens episode (jeg følger det norske sendeskjemaet). Jeg MÅ se reprisen i kveld!!
Gjest HunterLady Skrevet 14. desember 2012 #219 Skrevet 14. desember 2012 Helt utrolig episode! Også så mye fin musikk da!! <3 Synes scenen der Klaus drepte alle Hybridsene var ganske fin på en sær måte. Han er jo bare ensom og forsøker å overleve som alle andre. Klaus <3<3
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2012 #220 Skrevet 14. desember 2012 Skal trosse influensafaenskapet og se episoden nå. Gleder meg. <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå