Gå til innhold

The Vampire Diaries

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Enig i det. Kan tenke meg at Damon fikk den boneren på slutten. :fnise:

Jeg tror kanskje professoren er den nye "slemmingen". Leste at det skulle komme en ny en, og det var jo Connor men han døde kanskje kjapt.. så tviler på at det var han det var snakk om.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Men hvordan har Elena blitt trollbundet? Er det fordi hun drakk blodet hans?

Gjest Memories
Skrevet

Nja hun drakk det vel ikke, men hun fikk det jo av hun der legen. Og dermed ble hun jo omvendt av Damon såå på en måte ja :P

Skrevet

Hun er jo blitt "sired", så det er det samme som Klaus har med hybridene sine. At han bestemmer over de på en måte. Det skjedde fordi hun drakk blodet hans før forvandlingen. At Meredith ga henne blodet i 3eren (husker ikke episode, men det var i slutten siden hun hadde det i blodet).

Wow, jeg er dårlig til å forklare.

Skrevet

Vi kan derfor si at når Damon sier "hopp utenfor en bru", så er egentlig Elena tvunget til å gjøre det. Om du skjønner? :D

Gjest badeand1
Skrevet

Det på sykehuset ja..sant det. Hadde glemt at det var første gangen hun drakk blodet. Tenkte bare på den scenen på "badet".

Jeg skjønte hva du mente Blur. ^^

Usj, jeg liker ikke Tyler i det hele tatt.. håper han blir skikkelig såra av Caroline. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Så bra. Herregud, jeg forklarer så dårlig når jeg skal forklare om tv-serier etc.

Ikke jeg heller. Vil bokse han i ansiktet. Men jeg elsker Klaus da. :rodmer:

Skrevet

Åh, for en episode! Bittersweet.. Hvis det blir noe mer kødd med Delena nå, da blir jeg furten da! :angry:

Skrevet

Skal se den straks! Gleder meg :danse:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Så nettopp den nyeste episoden. Herregud jeg elsker Damon, jeg tror jeg har en fjortisscrush på ham :fnise: Jeg syns han burde være sammen med Caroline, hun er den eneste likanes jentekarakteren i hele serien.

• Liker 2
Skrevet

Gled deg, Mortem!! Jeg er veldig fornøyd - men døøør for å se neste episode. Jeg greier ikke vente.. :fnise:

Skrevet (endret)

Skulle gjerne likt å være Nina Dobrev i de scenene med Ian Somerhalder for å si det sånn! hehe :fnise:

Men begynner å mislike Elena nå egentlig...Er enig med Uanonymbruker i at Caroline er den eneste jente-karakteren som er likanes!

Edit etter å ha sett videoen over: Yes! Mer Klaus! Elsker å høre han snakke!

Endret av Bloodflowers
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

DET ER DET VONDESTE FAENSKAPET JEG NOENGANG HAR SETT.

Først får Damon vite det, SÅ får han vite at han må FORTELLE ELENA AT HUN MÅ LEVE UTEN HAN og når han skal fortelle det så klarer Elena å overtale han. Faen jeg var så nervøs på slutten. Også slutter det! faenfaengojriog.

Sesongfinale? Nei? :( Har mistanke om at Klaus dør... sånn.. dør for alltid.

Endret av Mortem
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Me too! Og hun får faktisk ha sex med han IRL også! Dèt er livet sitt det. :fnise:

Endret av Mortem
  • Liker 2
Skrevet

DET ER DET VONDESTE FAENSKAPET JEG NOENGANG HAR SETT.

Først får Damon vite det, SÅ får han vite at han må FORTELLE ELENA AT HUN MÅ LEVE UTEN HAN og når han skal fortelle det så klarer Elena å overtale han. Faen jeg var så nervøs på slutten. Også slutter det! faenfaengojriog.

Sesongfinale? Nei? :( Har mistanke om at Klaus dør... sånn.. dør for alltid.

Men om han dør, så dør jo også blodlinjen hans? Er ikke Katherine og de i hans blodlinje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...