Gå til innhold

The Vampire Diaries

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Flere som følger med på denne?

Jeg trodde serien skulle være skikkelig fjortis og lame, men jeg ble svært positivt overrasket, selv om den muligens er litt fjortis. But what isn't? :)

Kommer det forresten flere sesonger enn 3?

Og hvem er best? Steffen eller Damon?? ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg elsker en serien. <3 Liker begge, men Damon er rådeilig. :knise: Sesong 4 kommer jo ut 16 september! I usa da.. men er bare å se på nettet. :nigo:

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, klart man må se på nettet. Noe annet har jeg ikke tålmodighet til.. :)

Liker Damon best jeg. Såklart! Han er namnam! :hjertesmil: :hjertesmil:

Gjest badeand1
Skrevet

MMmm! :hjerter_rundt: Stefan er jo så snill! Men på en måte ikke men på en måte jo. :knise:

Jeg fikk helt hakeslepp da det viste seg at Elena møtte Damon først. Og når hun sa til Damon "..since I met Stefan first.." eller noe sånt. Hjertet mitt knuste!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Stefan best. Ian Somerhalder overspiller veldig, syns jeg :sjenert:

Anonym poster: 4c3d3d6438095989dd72b673ab7b001c

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg liker Stefan best. Ian Somerhalder overspiller veldig, syns jeg :sjenert:

Anonym poster: 4c3d3d6438095989dd72b673ab7b001c

Han kan overspille meg anytime! :sengekos:

Men skjønner hva du mener.

• 5 uker senere...
Skrevet

Følger med på denne serien.. Synes den er helt okei laget, noen ganger litt for fjortis idd.. Men har fortsatt mange gode momenter, og personlig synes jeg Damon bærer hele showet. Elsker karakteren hans, Ian Somerhalder gjør en utrolig god jobb der - noe jeg egentlig ikke forventet hvis jeg ser tilbake i karrieren hans. Har endret synet mitt på han.

Stefan misliker jeg. Dårlig karakter, litt for "klissete" for meg :P

• 2 måneder senere...
Gjest Aphrodite
Skrevet

jIPPIIIIII!!!! NÅ HAR JEG SETT SESONG 4 EPISODE 1! Er det noen andre som har gjort det? Fornøyde? Det er jeg!

Gjest HunterLady
Skrevet

Jepp så den på fredag!! Helt fantastisk episode!! :)

Digger Klaus! :D

Gjest Aphrodite
Skrevet

Jeg også! Jeg begynte å le ved flere anledninger :fnise:

Jeg lurer på hva som skjer i neste episode ift neste siste som skjedde med det huset. (jeg spoila ikke nå?)

Skrevet

Jeg også! gøy! Men den sangen de spilte da Elena hadde flashback om det smykket, er det noen som vet hva den heter? så utrolig fin!

Skrevet

"Make It Without You" av Andrew Belle blir spilt når Damon gir smykket tilbake til Elena. Men vet ikke om det er denne sangen som blir spilt i den siste episoden, siden jeg ikke har episoden her. Men er det denne? :)

Anonym poster: 135347fac6914df919c4a08e49c1dde8

Skrevet

"Make It Without You" av Andrew Belle blir spilt når Damon gir smykket tilbake til Elena. Men vet ikke om det er denne sangen som blir spilt i den siste episoden, siden jeg ikke har episoden her. Men er det denne? :)

Anonym poster: 135347fac6914df919c4a08e49c1dde8

Takk for svar, men det var ikke den i denne episoden.. Det var en dame som sang denne, men fin sang denne også :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er ikke sangen "Rewind" av Diane et eller annet?

Skrevet

var ikke så enkelt dette, det var ikke den heller :vetikke: Men den var også fin :) Sangen skal ligge ca. 11 minutter ut i sangen.. hmm..

Gjest badeand1
Skrevet

Klaus tilbake. <3

Og jeg liker at Damon har blitt badass igjen. ^^

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg også! gøy! Men den sangen de spilte da Elena hadde flashback om det smykket, er det noen som vet hva den heter? så utrolig fin!

det er little dragon med twice

Skrevet

det er little dragon med twice

Yey takk :)

Skrevet (endret)

Da har jeg begynt på sesong 4 jeg også. Jeg kommer til å se episode 1 om noen få strakser. Håper jeg blir fornøyd :-)

Endret av Blur
Gjest HunterLady
Skrevet

Serien er så spennende at jeg dør litt. Nylig sett ep 2, ses 4.

Mye hot! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...