Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte inn 1.august og lurer litt på hvor store soverommene er?

Har fått tildelt en 2-roms på 51 m2.

Lurer rett og slett på om jeg får plass til en 1,50 bred dobbeltseng, 2 meter bred garderobe og en sprinkelseng.. Noen som har bodd der som vil tippe/synse litt?

Hvis ikke må jeg begynne å tenke på alternative løsninger (som å kvitte meg med det jeg har og kjøpe nytt)...

Ville da tro at det ville bli plass... (Garderoben har forresten skyvedører).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd der (og var fornøyd! Det er jo studentstandard, men fint og sentralt til den prisen). Hadde treroms, så tør egentlig ikke tippe. Tror du får et langt og smalt soverom, men ganske romslig. Hvis du er litt kreativ i møbleringen så burde det gå... Men som sagt, tør ikke egentlig være bastant på dette.

Men mine soverom hadde i alle fall innebygde skap- kanskje du kan sjekke ut det på forhånd?

Lykke til i alle fall :)

Anonym poster: 86c621c9a126f3c46c348d4ea21288ee

Skrevet

Jeg har bodd der (og var fornøyd! Det er jo studentstandard, men fint og sentralt til den prisen). Hadde treroms, så tør egentlig ikke tippe. Tror du får et langt og smalt soverom, men ganske romslig. Hvis du er litt kreativ i møbleringen så burde det gå... Men som sagt, tør ikke egentlig være bastant på dette.

Men mine soverom hadde i alle fall innebygde skap- kanskje du kan sjekke ut det på forhånd?

Lykke til i alle fall :)

Anonym poster: 86c621c9a126f3c46c348d4ea21288ee

Takk for svar!!

Innebygde skap, ja.. Da er det kanskje best å ringe til SIO bare for å høre ;)

Har forstått det sånn at stuen er rektangulær og lurer på om jeg kan få plass til spisestue i den ene enden?

Hva man ikke lurer på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...