AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er ikke betalende medlem på sukker. Får svært få henvedelser. Hvor viktig er det å ha plussmedlemskap for å komme i kontakt med andre? Anonym poster: bbe2515ffe744dde93a34f70a5dbde35
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 jeg får heller ikke så mange henvendelser.. står at man blir ti ganger med attraktiv av å være superbruker, men om det stemmer veit jeg ingenting om.. men så kommer det sikkert også ann på om du er gutt eller jente.. Anonym poster: 2cced2180ae9f67830ca5f8e171cac70
parmanoia Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 jeg er jente og går for å være pen. Men jeg dynges definitivt ikke ned av mailer!! Ble akkurat superbruker for en mnd for å se om det hjelper....
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 KJønn, utseende og om profilen viser en krevende/dyr dame har mye å si.
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #6 Skrevet 14. juli 2012 Krevende/dyr dame?? Jepp! Typiske kvinneprofiler der det kun er snakk om hva HAN MÅ. Og hva HAN skal bidra med. Ofte innebærer dette dyre reiser, dyre restauranter og shopping. Det er LANGT mellom de profilene der en kan anta at hun har noe som helst å bidra med i et forhold. Det fleste kvinnelige profiler handler kun om at han skal ta henne med storm, få henne til å le og gi henne orgasmer. Alt mens hun ligger på en luftmadrass, sipper mojito og snakker høyt og lenge med en venninne om neste tur til Roma.
parmanoia Skrevet 14. juli 2012 #7 Skrevet 14. juli 2012 Hehehe, jeg har ikke skrevet noe sånt. Feilien må ligge et annet sted.
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #8 Skrevet 14. juli 2012 Hehehe, jeg har ikke skrevet noe sånt. Feilien må ligge et annet sted. Nåja... Kan hende du tror du ikke har skrevet noe sånn, mens menn som leser profilen din sitter igjen med High Maintanance inntrykk.
Gjest marianne4388 Skrevet 14. juli 2012 #9 Skrevet 14. juli 2012 Jeg har mer inntrykk av at man må være ganske pågående og aktiv selv på sånne sider. Finn noen du liker, som du gjerne vil ha kontakt med og skriv i vei. Tror ikke man kommer så langt med å sitte og vente på at brevene skal hagle inn...
parmanoia Skrevet 14. juli 2012 #10 Skrevet 14. juli 2012 Jeg er litt for beskjeden og tør sjelden legge igjen melding. Og de jeg har gjort det til, har ikke svart tilbake. Må nok bli tøffere. Men at alle damer blir neddynget av mail er nok litt en myte, ja.
Knirke Skrevet 14. juli 2012 #11 Skrevet 14. juli 2012 Jepp! Typiske kvinneprofiler der det kun er snakk om hva HAN MÅ. Og hva HAN skal bidra med. Ofte innebærer dette dyre reiser, dyre restauranter og shopping. Det er LANGT mellom de profilene der en kan anta at hun har noe som helst å bidra med i et forhold. Det fleste kvinnelige profiler handler kun om at han skal ta henne med storm, få henne til å le og gi henne orgasmer. Alt mens hun ligger på en luftmadrass, sipper mojito og snakker høyt og lenge med en venninne om neste tur til Roma. Hmm... Da har ikke du vært på samme sukker som meg . Du ser det du vil se i andres profiler, sannsynligvis fordi du bare hater hele kvinnekjønnet på grunn av en eller annen jente som har avvist deg på ungdomsskolen... Både kvinner og menn på sukker er frustrerte og skriker "alle her er idioter og jeg kommer til å dø alene!". Det er fordi de nettopp er single og desperate. 1
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #12 Skrevet 14. juli 2012 Hmm... Da har ikke du vært på samme sukker som meg . Du ser det du vil se i andres profiler, sannsynligvis fordi du bare hater hele kvinnekjønnet på grunn av en eller annen jente som har avvist deg på ungdomsskolen... Både kvinner og menn på sukker er frustrerte og skriker "alle her er idioter og jeg kommer til å dø alene!". Det er fordi de nettopp er single og desperate. Siden jeg er mann og du er kvinne, så har vi nok sett forskjellige profiler ja. Sukker er jo så Sørstats-hvitt og heterofilt at det halve kunne vært nok.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #13 Skrevet 14. juli 2012 Hm. Jeg er kvinne på sukker, og har ikke lagt ut bilder i det hele tatt. Får likevel MANGE henvendelser. Er gratiskbruker. Så jeg vil tro at nøkkelen ligger i profilteksten? Og NEI, min profiltekst sier ikke "hei, jeg vil pule". Anonym poster: af2eec66f129d0c7abaef70ce2d64c57
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #14 Skrevet 14. juli 2012 Hm. Jeg er kvinne på sukker, og har ikke lagt ut bilder i det hele tatt. Får likevel MANGE henvendelser. Er gratiskbruker. Så jeg vil tro at nøkkelen ligger i profilteksten? Og NEI, min profiltekst sier ikke "hei, jeg vil pule". Anonym poster: af2eec66f129d0c7abaef70ce2d64c57 Hehe, det sier vel litt. Jeg har fått masse bra tilbakemeldinger på profilen min fra venninner (er selv mann), men ingen klikker seg inn på den (kanskje 20 siden nyttår). Har tilogmed fått en profesjonell fotograf til å ta profilbildet, og prøvd mange forskjellige, så det er litt trist. Så da har jeg to muligheter: - Innse at jeg ser helt forferdelig ut, og at ikke engang retusjering hjelper tilstrekkelig til at jeg engang kan vurderes. - Hoppe på forklaringen om at "jenter er passive, så ikke ta det personlig". Er det rart jeg klamrer meg til sistnevnte? Men kanskje burde jeg snart innse realitetene når ingen av de jeg får lurt til skrive litt med meg går med på å møte meg... Anonym poster: 851d3f3631852ea2c9f27ed3a38235c5
Nyttår Skrevet 15. juli 2012 #15 Skrevet 15. juli 2012 Hehe, det sier vel litt. Jeg har fått masse bra tilbakemeldinger på profilen min fra venninner (er selv mann), men ingen klikker seg inn på den (kanskje 20 siden nyttår). Har tilogmed fått en profesjonell fotograf til å ta profilbildet, og prøvd mange forskjellige, så det er litt trist. Så da har jeg to muligheter: - Innse at jeg ser helt forferdelig ut, og at ikke engang retusjering hjelper tilstrekkelig til at jeg engang kan vurderes. - Hoppe på forklaringen om at "jenter er passive, så ikke ta det personlig". Er det rart jeg klamrer meg til sistnevnte? Men kanskje burde jeg snart innse realitetene når ingen av de jeg får lurt til skrive litt med meg går med på å møte meg... Anonym poster: 851d3f3631852ea2c9f27ed3a38235c5 Dette her høres sikkert sykt barnslig ut, men jeg styrer faktisk endel unna de flotteste fyrene på Sukker, fordi jeg tenker at de helt sikkert får drøssevis med henvendelser. Vet ikke om du havner i den kategorien, men det kan faktisk hende. Jeg vil tro at mange av Sukker-brukerne er litt beskjedne i forhold til hvem de kontakter, mens kanskje 5% ikke er beskjedne i det hele tatt og kontakter alt of alle - noe som ikke akkurat booster selvtilliten til de som da blir kontaktet.
sta Skrevet 15. juli 2012 #16 Skrevet 15. juli 2012 Problemet er vel heller at man har denne holdningen om at den man kontakter må være perfekt? Viktigere å være litt åpen og ville bli nysgjerrig ja. Men det er ikke tvil om at menn er mer aktive enn jenter sånn i snitt, og ja utseende har veldig mye å si for å få meldinger. Får selv ingen meldinger som mann. Har heller ikke de beste bildene, så m¨å nesten teste med bedre bilder for å si om det løser problemet med å få meldinger. Problemet er vel heller å få meldinger fra de man vil ha meldinger fra da Men oppgradert medlemskap vil nok hjelpe siden andre gratisbrukere kan kontakte deg også. Sånn sett er sannsynligheten større for kontakt. Mange kan se pene ut men ikke ha passende personlighet, noen kan ha personligheten men ikke være seksuelt attraktive. Skal litt til for at dette klaffer for begge. Men er ikke en umulighet av den grunn
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2012 #17 Skrevet 15. juli 2012 Dette her høres sikkert sykt barnslig ut, men jeg styrer faktisk endel unna de flotteste fyrene på Sukker, fordi jeg tenker at de helt sikkert får drøssevis med henvendelser. Vet ikke om du havner i den kategorien, men det kan faktisk hende. Jeg vil tro at mange av Sukker-brukerne er litt beskjedne i forhold til hvem de kontakter, mens kanskje 5% ikke er beskjedne i det hele tatt og kontakter alt of alle - noe som ikke akkurat booster selvtilliten til de som da blir kontaktet. Hmm, takk! Da kan jeg legge den forklaringen inn som en mullighet også da. Alt hjelper! Anonym poster: f8c7dff533e876315610522038e7eb0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå