Muscae Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Jeg bestilte en badedrakt med hold-in fra nettet, og da jeg fikk den i dag merket jeg at den EGENTLIG er en størrelse for stor. Den størrelsen jeg ville ha var utsolgt, og siden de anbefaler å kjøpe en størrelse større en normalt når det er hold-in så tok jeg sjansen. Den sitter greit på, men henger litt over rumpen, har ikke god nok hold-in-effekt på magen, og sitter ikke optimalt over brystene. Er det mulig å krympe denne så den blir litt mindre? Har ikke vasket den enda, og det er mulig den krymper litt da. Jeg har ikke tørketrommel, men kan låne hos mamma, dersom det kanskje virker.. Skal uansett bestille en annen en, i mindre størrelse, har jeg funnet ut, men hadde vært greit å få denne til å passe litt bedre også.. Er det noe vits i å ta sjansen på å krympe, eller vil jeg ende opp med dårlig passform og slitasje på stoffet? Poster denne her også, etter lite respons på klær og mote-forumet.
hermoine Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 har du bilde av den? du kunne jo sydd den inn/fått noen til å sy den inn evt. men det skader vel ikke å prøve å krympe den i vask hvis den ikke passer uansett.
Muscae Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2012 Det er denne: https://www.ukswimstore.com/p-1302-speedo-sculpture-finesse-u-back.aspx Vet ikke helt om jeg tør å sy den inn. Sånn den er nå kan den brukes, men sitter ikke helt som jeg hadde tenkt.. Har bestilt et par nye fra samme butikk, som forhåpentligvis sitter bedre. Har vasket den på 40/60 graders vask, samt fønet den tørr, men det gav ikke resultat. Kanskje jeg skal prøve å vaske den på 90 grader? Tror du den blir ødelagt da? Den var jo ikke så dyr, men er greit å kunne bruke det man kjøper..
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Tvilsomt at denne typen stoff vil krympe, så jeg ville ikke vasket den på 90 grader. Anonym poster: ea0fc915f110c49b060a65076b46dcbc
Muscae Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2012 Får la den være som den er, siden jeg likevel har bestilt to nye. Er ikke enkelt med størrelser online.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå