barnesangen Skrevet 14. juli 2012 #1 Skrevet 14. juli 2012 Vi har vært heldige og fått kjøpe en veldig pent brukt kombi vogn av merke Basson baby til under halv pris. Den er 2,5 år gammel, nesten ikke brukt, Selger ønsket å beholde stellevesken. HVor kan jeg få kjøpt stelleveske. Er det lurt med brukt eller bør den være ny? Trenger det å være samme type som vogna, eller er det slik at one fits all i denne verden?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #2 Skrevet 14. juli 2012 Stellevesker selges der barnevogner selges. Om du kjøper brukt eller ny er helt opp til deg. Noen er veldig opptatt av at stellevesken skal være av riktig merke(f eks Allerhand, Skip Hop, Ju-Ju-Be osv), noen syns det er viktig at den matcher vognen. For andre holder det at den er praktisk og rommer det den skal. Så her er det opp til hva du syns er viktig. Jeg har den helt enkleste til Simo(vet forresten ikke om den er i salg lenger) og den har fungert helt fint til mitt bruk. Den matcher vognen, men det har ikke vært et must for meg at den gjør det. Anonym poster: 1861fa904c0763b522fa21e67a86224f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #3 Skrevet 14. juli 2012 Du trenger ikke å kjøpe en "stelleveske" heller, men en stor vanlig veske med stropp som kan festes over styret fungerer helt fint. Anonym poster: 523aed0da585acfde9aca7c3925e8844
lillevill Skrevet 14. juli 2012 #4 Skrevet 14. juli 2012 Jeg lurer på om jeg skal sy en selv. De koster jo opp under tusen kroner! Synes det er helt vilt..Jeg kjøper aldri så dyre vesker jeg.
Silfen Skrevet 14. juli 2012 #5 Skrevet 14. juli 2012 Jeg kjøpte skip hop på ebay en gang i tiden, billigere der. Og den var så grei at jeg brukte den som vanlig veske etterpå.
^me^ Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 (endret) jeg har også skip hop av denne typen og er veldig fornøyd!jeg har den i svart så den passer allle vogner jeg kjøpte min mye billigere på amazon edit: TS: jeg så nå prøvehistorien deres og jeg ble kjemperørt/gla på deres vegne!!!gratulerer så mye med novemberspire i magen og lykke til videre i svangerskapet! lillegutt er en liten nisseunge (født 20 desember) og jeg synes det var en fin tid å få baby på Endret 15. juli 2012 av ^me^
charactouy Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 En stelleveske trenger ikke koste 1000 kr... Jeg kjøpte en svart av merket BabyTravel for rundt 300kr i en helt vanlig babyutstyrsbutikk. Super stelleveske, flere av mine venninner har samme vesken, og vi er alle som én veldig godt fornøyd.
Mafalda Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 ... og jeg har aldri hatt stelleveske i det hele tatt, og klart meg supert uten (hadde en bleie og et håndkle i en vanlig veske/sekk under vogna). Dette gjør du akkurat som du vil med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå