Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en skygge som er lett å legge, uten shimmer.

Har bare prøvd Christian dior og noen billig varianter...

Er på jakt etter en brun (mørk) + en beige (orange) farge.

Hvilket merke bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

En bra beige øyenskygge (hudfarget) er Skinlike fra Revlon. Koster godt under hundrelappen, og sitter bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare lurer på hva som er vitsen med å bruke hudfarget øyenskygge over foundation. Har det noen virkning/effekt på hvordan resultatet blir?

Gjest Ethereal
Skrevet

Bruker du foundation på øyelokket også? Og deretter pudder?

Jeg synes en beige øyenskygge faktisk gjør at man ser friskere og mer opplagt ut.

Skrevet

Skal prøve meg på skinlike fra revlon da, men er det noen som vet hva prisene ligger på fra chanel?

Den med fire farger, husker ikke helt navnet?

Gjest Ethereal
Skrevet

Tror de koster rundt 400NOK. Men personlig synes jeg de er litt lite holdbare, spesielt de mørkere fargene (har den med fire rosa/lilla-toner).

Skrevet

Jeg liker også godt Chanels øyeskygger. Jeg synes deres mørke brune skygge Nova er fin og liker kjempe godt den lyse skyggen Fusée som er beige med noe orange i.

Skrevet

Christian Dior fører flotte og kvalitetsrike øyeskygger, synes jeg. Lancôme var jeg i grunnen ikke videre imponert av..

Skrevet
Bruker du foundation på øyelokket også? Og deretter pudder?

Jeg synes en beige øyenskygge faktisk gjør at man ser friskere og mer opplagt ut.

Man skal alltid bruke foundation og pudder på øyenlokkene før man legger øyenskyggene.

Foundation lager et godt grunnlag, pudderet fikserer foundationen og trekker til seg all eventuell fuktighet/fett på øyenlokkene.

Med pudder blir øyenskyggene lettere å duse ut og skyggene fester seg ikke til det fettet som eventuelt måtte sitte på øyenlokket og på den måten lager de ikke skolder....

Gjest Ethereal
Skrevet

Vel, jeg bruker ikke foundation, kun concealer der det trengs, og i tillegg løst pudder. Jeg klarer ikke maske-look, og selv om man nok ikke får det, har jeg en psykisk greie når det gjelder foundations. Jeg kjøpte i høst min aller første ordentlige foundation, og den blir brukt mer eller mindre som concealer, rundt nesen, under øynene, på haken... Jeg er glad jeg har "bra" hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...